Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8910
Назва: The impact of the development of the digital economy on retail trade enterprises in China
Інші назви: Вплив розвитку цифрової економіки на роздрібні торгові підприємства в Китаї
Влияние развития цифровой экономики на розничные торговые предприятия в Китае
Автори: Nazarenko, O.
Zhong, Hailiang
Назаренко, Олександр Володимирович
Джун, Хайлянь
Назаренко, Александр Владимирович
Джун, Хайлянь
Ключові слова: economy
innovation
internet trade
економіка
інновація
інтернет торгівля
роздрібна торгівля
экономика
инновация
интернет торговля
розничная торговля
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Nazarenko О. The impact of the development of the digital economy on retail trade enterprises in China [Electronic resource] / Hailiang Zhong, O. Nazarenko // Investytsiyi : praktyka ta dosvid. – 2020. – Vol. 19-20. – Р. 40-45.
Короткий огляд (реферат): After the international financial crisis, the world economy has entered a new stage of profound transformation. Against the backdrop of global penetration, cross-border integration, accelerated innovation and priority development, China's digital economy has made significant progress. High innovation of the digital economy will accelerate the penetration and integration of related industries, will form new models and new forms of business, will help optimize the structural structure of the economy of a country and the world. Retail is the closest commercial form of human livelihood, is an important driver of economic growth. In recent years, thanks to the rapid popularization of the mobile Internet, access to large data sets and other new technologies, retail has grown rapidly. This research examines the relationship, features of operation, and prospects for the development of the digital economy and retail in China. New models, forms of business, such as Internet road transport, e-commerce, Internet finance and intelligent logistics, have been formed to promote the development of services. Under the influence of the Internet, retail trade has undergone great changes: the convenience and intelligence of retail terminals have been improved, and the variety of retail services has been enriched. The Research Development Institute identifies six aspects of China's digital economy development: infrastructure, integrated programs, enterprise transformation, public administration transformation, regional development and digital governance. E-commerce companies should be encouraged to develop their own brand, strengthen cooperation with traditional retailers, which already have their own permanent reputation, a well-known brand. At the same time, appropriate platforms for business expansion in rural areas and international markets should be supported. In China, in today's business environment, the digitalization of the economy is the main vector of movement. Many relevant measures have been implemented in the country, especially in the retail sector, which require scientific support in the future. Після міжнародної фінансової кризи світова економіка вступила в новий етап глибоких перетворень. На тлі глобального проникнення, транскордонної інтеграції, прискорених інновацій та пріоритетного розвитку, цифрова економіка Китаю досягла значного прогресу. Висока інноваційність даної галузі прискорить проникнення та інтеграцію пов'язаних з нею галузей, сформує нові моделі та нові форми бізнесу, сприятиме оптимізації структурної побудови економіки окремої країни та світу. Роздрібна торгівля виступає найбільш близькою до засобів фізичного існування людей комерційною формою, є важливою рушійною силою економічного зростання. В останні роки, завдяки швидкій популяризації мобільного інтернету, доступу до великих масивів даних та інших нових технологій, роздрібна торгівля досягла бурхливого розвитку. У даній науковій роботі досліджено взаємозв’язок, особливості функціонування, та перспективи розвитку цифрової економіки та роздрібної торгівлі в Китаї. Нові моделі, форми бізнесу, такі як інтернет-автомобільні перевезення, електронна комерція, інтернет-фінанси та інтелектуальна логістика, були сформовані для сприяння розвитку сфери послуг. Під впливом інтернету роздрібна торгівля зазнала великих змін: покращено зручність та інтелект терміналів роздрібної торгівлі, збагачено різноманітність роздрібних послуг. Інститут розвитку досліджень, ідентифікує шість аспектів розвитку цифрової економіки Китаю: інфраструктура, інтегровані програми, трансформація підприємств, трансформація державних органів управління, регіональний розвиток та цифрове управління. Підприємства електронної комерції слід заохочувати до розвитку власного бренду, посилення співпраці з традиційними роздрібними підприємствами, які вже мають власну сталу репутацію, відому торгову марку. Одночасно слід підтримати відповідні платформи для розширення бізнесу на сільських територіях та міжнародних ринках. В Китаї, за сучасних бізнес умов, цифровізація економіки виступає основним вектором руху. В країні запроваджено багато відповідних заходів, особливо в секторі роздрібної торгівлі, які вимагають наукового супроводження у майбутньому.
Опис: После международного финансового кризиса мировая экономика вступила в новый этап глубоких преобразований. На фоне глобального проникновения, трансграничной интеграции, ускоренных инноваций и приоритетного развития, цифровая экономика Китая достигла значительного прогресса. Высокая инновационность данной области ускорит проникновение и интеграцию связанных с ней отраслей, сформирует новые модели и новые формы бизнеса, способствовать оптимизации структурного построения экономики отдельной страны и мира. Розничная торговля выступает наиболее близкой коммерческой формой средств физического существования людей, является важной движущей силой экономического роста. В последние годы, благодаря быстрой популяризации мобильного интернета, доступа к большим массивам данных и других новых технологий, розничная торговля достигла бурного развития. В данной научной работе исследована взаимосвязь, особенности функционирования и перспективы развития цифровой экономики и розничной торговли в Китае. Новые модели, формы бизнеса, такие как интернет-автомобильные перевозки, электронная коммерция, интернет-финансы и интеллектуальная логистика, были сформированы для содействия развитию сферы услуг. Под влиянием интернета розничная торговля претерпела большие изменения: улучшен удобство и интеллект терминалов розничной торговли, обогащен разнообразие розничных услуг. Институт развития исследований, идентифицирует шесть аспектов развития цифровой экономики Китая: инфраструктура, интегрированные программы, трансформация предприятий, трансформация государственных органов управления, региональное развитие и цифровое управление. Предприятия электронной коммерции следует поощрять к развитию собственного бренда, усиление сотрудничества с традиционными розничными предприятиями, которые уже имеют собственную постоянную репутацию, известную торговую марку. Одновременно следует поддержать соответствующие платформы для расширения бизнеса на сельских территориях и международных рынках. В Китае, в современных бизнес условиях, цифровизация экономики выступает основным вектором движения. В стране введено много соответствующих мер, особенно в секторе розничной торговли, требующих научного сопровождения в будущем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8910
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко О.В. Стаття цифрова економ_ка.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.