Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9001
Назва: Впровадження інноваційних технологій електронного навчання у процес засвоєння іноземних мов студентами аграрних ЗВО
Інші назви: Внедрение инновационных технологий электронного обучения в процесс освоения иностранных языков студентами аграрных вузов
Implementation of E-Learning Innovative Technologies in The Process of Studying Foreign Languages by Students of Agrarian Universities
Автори: Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Губіна, Оксана Юріївна
Кобжев, Олександр Миколайович
Белоцерковец, Марина Анатольевна
Губина, Оксана Юрьевна
Кобжев, Александр Николаевич
Bilotserkovets, Marina Anatolievna
Gubina, Oksana Yuriyivna
Kobzhev, Alexander Nikolayevich
Ключові слова: дистанційне навчання
іноземна мова
інформаційно-комунікаційні технології
дистанционное обучение
иностранный язык
информационно-коммуникационные технологии
distance learning
experimental research
foreign language
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Білоцерковець М. А. Впровадження інноваційних технологій електронного навчання у процес засвоєння іноземних мов студентами аграрних ЗВО [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець, О. Ю. Губіна, О. М. Кобжев // Інженерні та освітні технології. – 2020. – Т. 8, № 1. – С. 75-84. – Режим доступу : https://doi.org/10.30929/2307-9770.2020.08.01.06. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито впровадження інноваційних технологій електронного навчання у процес засвоєння студентами аграрних спеціальностей гуманітарних знань, зокрема з навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Актуальні підходи до викладання гуманітарних знань потребують застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) освітнього призначення, які дозволяють збільшити обсяг освітнього матеріалу та модернізувати його мультимедійними засобами презентації. Залучення інформаційно-комунікативних технологій сприяє оволодінню студентами іноземними мовами як інструментом комунікації у глобалізованому суспільстві та розвиткові їхніх інформаційних професійних компетентностей. Особливу увагу приділено характеристиці змісту, структури та завдань електронного навчального курсу з вивчення іноземних (англійської і німецької) мов та української і російської мов як іноземних для студентів дистанційної форми навчання Сумського національного аграрного університету. Представлений навчальний дистанційний курс є інноваційною розробкою, що забезпечує вивчення освітнього текстового, аудіо та відео матеріалу в режимі самостійної роботи з комп’ютером і дозволяє регламентувати порядок взаємодії студентів із комп’ютером. Така взаємодія сприяє підвищенню продуктивності й ефективності освітнього процесу через впровадження новітніх методів і засобів викладання освітного матеріалу; стимулюванню інтересу студентів до вивчення іноземних мов завдяки застосуваннюінноваційних інформаційно-комунікативних технологій; діагностиці якості засвоєних знань, оперативності зворотного зв’язку і можливості безпосередніх консультацій із викладачем в освітньому середовищі платформи Moodle. Аналіз результатів експериментального дослідження засвідчив переважно достатній і високий рівні гуманітарних знань в експериментальних групах, навчання яких відбувалося на основі електронного курсу в освітньому середовищі платформи Moodle; на відміну від низького і початкового рівнів у контрольних групах. В статье раскрыто внедрение инновационных технологий электронного обучения в процесс освоения студентами аграрных специальностей гуманитарных знаний, в частности, знаний по учебному предмету «Иностранный язык профессионального направления». Актуальные подходы к преподаванию гуманитарных знаний требуют применения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) образовательного назначения, которые позволяют увеличить объем учебного материала и модернизировать его мультимедийными средствами презентации. Привлечение информационно-коммуникативных технологий способствует овладению студентами иностранными языками как инструментом коммуникации в глобальном обществе и развитию их профессиональных информационных компетентностей. Особое внимание уделено характеристике содержания, структуры и задач электронного учебного курса по изучению английского и немецкого языков, а так же украинского и русского языков как иностранных для студентов дистанционной формы обучения Сумского национального аграрного университета. Представленный учебный дистанционный курс является инновационной разработкой, обеспечивающей изучение образовательного материала в режиме самостоятельной работы с компьютером и позволяет регламентировать порядок взаимодействия студентов с компьютером. Такое взаимодействие способствует повышению эффективности образовательного процесса через внедрение новейших методов и средств преподавания учебных материалов; стимулирует интерес к изучению иностранных языков благодаря применению инновационных информационно-коммуникативных технологий; обеспечивает оперативность обратной связи и возможность непосредственных консультаций с преподавателем в образовательной среде Moodle. Анализ результатов экспериментального исследования показал преимущественно достаточный и высокий уровни гуманитарных знаний в экспериментальных группах, обучение которых происходило на основе электронного курса в образовательной среде платформы Moodle; в отличие от низкого и начального уровней в контрольных группах.
Опис: The article reveals the implementation of innovative e-learning technologies in the process of mastering the discipline “Foreign language in the professional direction” by students of agricultural universities. Actual approaches to teaching humanities require the use of information-communication technologies (ICT) for educational purposes, that allows increasing the volume of educational materials and modernizing it with the help of multimedia presentation tools. The application of information-communication technologies contributes to the students’ mastering of foreign languages knowledge as a tool of communication in a global society and the development of their information competencies. Particular attention is paid to the characteristics of the content, structure and objectives of the electronic training course on learning English, German, Ukrainian and Russian as foreign languages for students of the distance learning form of Sumy National Agrarian University. The presented distance learning course is an innovative development exemplar, that provides learners’ study of educational textual, audio and video materials in the mode of independent work with a computer and facilitates regulating the order of interaction of students with a computer. Such interaction contributes to the improvement of the efficiency of the educational process through the introduction of new methods and means of teaching educational materials; stimulates students’ interest in the study of foreign languages through the use of innovative information-communication technologies; responsiveness of the feedback and the possibility of direct consultation with the teacher in the educational environment of the Moodle platform. The analysis of the experimental study results showed predominantly sufficient and high levels of humanitarian knowledge in experimental groups that were trained on the basis of the electronic course in the educational environment of Moodle platform; in contrast to the low and initial levels in the control groups.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9001
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf464,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.