Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9003
Назва: The relevance of critical media literacy for learning English by means of social media
Інші назви: Актуальність критичної медіаграмотності для вивчення англійської мови за допомогою соціальних медіа
Актуальность критической медиаграмотности для изучения английского языка с помощью социальных сетей
Автори: Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Белоцерковец, Марина Анатолиевна
Ключові слова: critical media literacy
learning English
social media
критична медіаграмотність
вивчення англійської мови
соціальні медіа
критическая медиаграмотность
изучение английского языка
социальные сети
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. The relevance of critical media literacy for learning English by means of social media [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Iноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 20 лютого 2021 р.). – Кропивницький, 2021. – C. 325-327. – Режим доступу : https://www.cuspu.edu.ua/images/files2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf#page=325. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Teachers apply critical media literacy approach to teaching English as a foreign language, because they want to support their students’ discovery of relations between language and social, cultural, and political spheres of its application, as well as learning tools and themes that have analogies in their native language culture by investigating their own identities and contradictions in comparison to other nations. Critical intercultural approach to teaching English is supposed to be a key point in the formation of intercultural communication skills of students, their critical thinking, social and reflexive skills. Furthermore, this approach stimulates and motivates students’ progress in learning English by inserting their own culture and personal interests amid the learning process. Social media sources, involved in learning English as a foreign language, require the usage of teaching technologies that greatly contribute to the creation of authentic linguistic environment for target language learners. Викладачі застосовують критичний підхід до медіаграмотності при навчанні англійської мови як іноземної, тому що вони хочуть підтримати відкриття студентами відносин між мовою і соціальною, культурною та політичною сферами її застосування, а також навчальними інструментами і темами, що мають аналогії в їх рідній мовній культурі, досліджуючи свою ідентичність і протиріччя в порівнянні з іншими народами. Критичний міжкультурний підхід до навчання англійської мови має стати ключовим моментом у формуванні навичок міжкультурного спілкування студентів, їх критичного мислення, соціальних і рефлексивних навичок. Крім того, такий підхід стимулює і мотивує студентів у вивченні англійської мови, привносячи в процес навчання їх власну культуру і особисті інтереси. Джерела соціальних мереж, які беруть участь у вивченні англійської мови як іноземної, вимагають використання навчальних технологій, які в значній мірі сприяють створенню автентичної мовного середовища для тих, хто вивчає іноземну мову.
Опис: Преподаватели применяют критический подход к медиаграмотности при обучении английскому языку как иностранному, потому что они хотят поддержать открытие учащимися отношений между языком и социальной, культурной и политической сферами его применения, а также учебными инструментами и темами, имеющими аналогии в их родной языковой культуре, исследуя свою идентичность и противоречия по сравнению с другими народами. Критический межкультурный подход к обучению английскому языку должен стать ключевым моментом в формировании навыков межкультурного общения студентов, их критического мышления, социальных и рефлексивных навыков. Кроме того, такой подход стимулирует и мотивирует учащихся в изучении английского языка, привнося в процесс обучения их культуру и личные интересы. Источники социальных сетей, участвующие в изучении английского языка как иностранного, требуют использования обучающих технологий, которые в значительной степени способствуют созданию аутентичной языковой среды для изучающих иностранный язык.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9003
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf308,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.