Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9012
Назва: Еволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19
Інші назви: Эволюция подсистемы дистанционного обучения Сумского НАУ в условиях глобальной пандемии COVID-19
Evolution of the distance learning subsystem of Sumy NAU in the global pandemic COVID-19
Автори: Агаджанова, С. В.
Агаджанова, С. В.
Ahadzhanova, S. V.
Ключові слова: дистанційне навчання
глобальна пандемія COVID-19
системний підхід
дистанционное обучение
глобальная пандемия COVID-19
системный подход
distance learning
global pandemic COVID-19
system approach
Дата публікації: 2020
Видавництво: Науково-методичний центр ВФПО
Бібліографічний опис: Агаджанова С. В. Еволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / С. В. Агаджанова // Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Київ,11 листопада 2020 р.). - Київ : Науково-методичний центр ВФПО, 2020. - С. 94-97
Короткий огляд (реферат): В наш час не існує альтернативи електронному навчанню. Підсистема дистанційного навчання є невід’ємною складовою єдиного інформаційного освітнього середовища університету, стабільність і ефективність її роботи залежить від чіткого розуміння викликів і задач, що постійно змінюються. В умовах глобальної пандемії успішна організація роботи в підсистемі ДН залежить від готовності до комплексного вирішення задач, еволюційного розвитку всіх її компонентів: нормативного, технічного, програмного, кадрового, методичного забезпечення. В настоящее время не существует альтернативы электронному обучению. Подсистема дистанционного обучения является неотъемлемой составляющей единого информационного образовательного среды университета, стабильность и эффективность ее работы зависит от четкого понимания вызовов и задач, постоянно меняются. В условиях глобальной пандемии успешная организация работы в подсистеме ДН зависит от готовности к комплексному решению задач, эволюционного развития всех ее компонентов: нормативного, технического, программного, кадрового, методического обеспечения.
Опис: Nowadays, there is no alternative to e-learning. The distance learning subsystem is an integral part of the unified information educational environment of the university, the stability and efficiency of its work depends on a clear understanding of the challenges that are constantly changing. In a global pandemic, the successful organization of Distance learning' subsystem work depends on the readiness for a comprehensive solution, the evolutionary development of all its components: regulatory, technical, software, personnel, methodological support.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9012
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агаджанова С. В. Еволюція підсистеми.pdf481,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.