Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9012
Назва: | Еволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19 |
Інші назви: | Эволюция подсистемы дистанционного обучения Сумского НАУ в условиях глобальной пандемии COVID-19 Evolution of the distance learning subsystem of Sumy NAU in the global pandemic COVID-19 |
Автори: | Агаджанова, С. В. Агаджанова, С. В. Ahadzhanova, S. V. |
Ключові слова: | дистанційне навчання глобальна пандемія COVID-19 системний підхід дистанционное обучение глобальная пандемия COVID-19 системный подход distance learning global pandemic COVID-19 system approach |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Науково-методичний центр ВФПО |
Бібліографічний опис: | Агаджанова С. В. Еволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / С. В. Агаджанова // Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Київ,11 листопада 2020 р.). - Київ : Науково-методичний центр ВФПО, 2020. - С. 94-97 |
Короткий огляд (реферат): | В наш час не існує альтернативи електронному навчанню. Підсистема дистанційного навчання є невід’ємною складовою єдиного інформаційного освітнього середовища університету, стабільність і ефективність її роботи залежить від чіткого розуміння викликів і задач, що постійно змінюються. В умовах глобальної пандемії успішна організація роботи в підсистемі ДН залежить від готовності до комплексного вирішення задач, еволюційного розвитку всіх її компонентів: нормативного, технічного, програмного, кадрового, методичного забезпечення. В настоящее время не существует альтернативы электронному обучению. Подсистема дистанционного обучения является неотъемлемой составляющей единого информационного образовательного среды университета, стабильность и эффективность ее работы зависит от четкого понимания вызовов и задач, постоянно меняются. В условиях глобальной пандемии успешная организация работы в подсистеме ДН зависит от готовности к комплексному решению задач, эволюционного развития всех ее компонентов: нормативного, технического, программного, кадрового, методического обеспечения. |
Опис: | Nowadays, there is no alternative to e-learning. The distance learning subsystem is an integral part of the unified information educational environment of the university, the stability and efficiency of its work depends on a clear understanding of the challenges that are constantly changing. In a global pandemic, the successful organization of Distance learning' subsystem work depends on the readiness for a comprehensive solution, the evolutionary development of all its components: regulatory, technical, software, personnel, methodological support. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9012 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Агаджанова С. В. Еволюція підсистеми.pdf | 481,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.