Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабенко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГабенко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorHabenko, Iryna Nikolaevna-
dc.date.accessioned2021-06-29T07:04:18Z-
dc.date.available2021-06-29T07:04:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГабенко І. М. Дослідження перспектив реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Інноваційна педагогіка, 2021. - Вип.34. - Т. 2. - С. 37-40uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9027-
dc.descriptionThe article considers the main aspects of creating an individual learning pathway for the degree candidates in the specialty "Food Technology" at Sumy National Agrarian University. To achieve the goal, the study used a set of theoretical and empirical methods, namely the analysis of scientific and scientific-methodological sources on the research topic, collection of empirical data and their synthesis. The ways and prospects of implementing an individual learning pathway as one of the tools in the system of internal quality assurance in higher education have been investigated. Attention has been paid to the contradictions that arise in the process of creating an educational environment with focus on meeting the needs and interests of candidates. The substantial advantage of the project model of educational process at the Faculty of Food Technology is the opportunity for the students to choose the elective components aimed at developing general and integrated competencies as well as professional ones. Emphasis has been placed on the procedure for selecting an elective course, which should take into account the interests of students, the peculiarities of their motivation, self-reflection, encouraging them to achieve the main learning outcomes. The article contains the results of the survey among bachelor’s degree candidates on the choice of form of learning when creating an individual procedural-effective movement, which is due to self-realization in educational activities through the choice of educational components, methods, pace of learning outcomes, types and technologies of communication with other educational entities. The authors emphasize the insufficient theoretical-methodological and methodical substantiation of creating an individual learning pathway for a university degree candidate and the intensification of this process. The necessity of further research on the issue of practical support of the individual way for realizing personal potential of future specialists in the context of high-quality professional training is substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні аспекти побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Харчові технології» Сумського національного аграрного університету. Для досягнення поставленої мети у дослідженні було використано комплекс методів теоретичного та емпіричного характеру, а саме аналіз наукових та науково-методичних джерел за темою дослідження, збір емпіричних даних та їх синтезування. Досліджено шляхи та перспективи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії як одного з інструментів системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. Увагу приділено суперечностям, які виникають при створенні освітнього середовища, орієнтованого на задоволення потреб та інтересів здобувачів. Однією з вагомих переваг проектної моделі побудови освітнього процесу на факультеті харчових технологій визначено можливість обрати здобувачами вищої освіти вибіркові компоненти, які спрямовані на розвиток загальних та інтегральних компетентностей, так і компоненти, які спрямовані на розвиток фахових компетентностей. Акцентовано увагу на процедурі вибору варіативних дисциплін, яка має відбуватися з урахуванням інтересів здобувачів, особливостей студентської мотивації, саморефлексії, заохочуючи студента до досягнення основних програмних результатів навчання. Стаття містить результати опитування здобувачів освіти бакалаврського рівня щодо вибору форми навчання при побудові індивідуального процесуально-результативного руху, який зумовлений метою самореалізації в освітній діяльності через вибір освітніх компонентів, методів, темпу опанування результатів навчання, видів та технологій комунікації з іншими суб’єктами освітньої діяльності. Наголошено на недостатньому теоретико-методологічному і методичному обґрунтуванні побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти та на інтенсифікації цього процесу. Обґрунтована необхідність подальшого вивчення питання практичного забезпечення персонального шляху реалізації особистісного потенціалу майбутніх фахівців у контексті якісної професійної підготовки. В статье рассмотрены основные аспекты построения индивидуальной образовательной траектории обучающегося по специальности «Пищевые технологии» Сумского национального аграрного университета. Для достижения поставленной цели в исследовании был использован комплекс методов теоретического и эмпирического характера, а именно анализ научных и научно-методических источников по теме исследования, сбор эмпирических данных и их синтез. Исследованы пути и перспективы реализации индивидуальной образовательной траектории как одного из инструментов системы внутреннего обеспечения качества высшего образования. Внимание уделено противоречиям, которые возникают при создании образовательной среды, ориентированной на удовлетворение потребностей и интересов обучающегося. Одним из весомых преимуществ проектной модели построения образовательного процесса на факультете пищевых технологий определена возможность выбрать обучающимися выборочные компоненты, направленные на развитие общих и интегральных компетенций, так и компоненты, направленные на развитие профессиональных компетенций. Акцентировано внимание на процедуре выбора вариативных дисциплин, которая должна происходить с учетом интересов обучающегося, особенностей студенческой мотивации, саморефлексии, поощряя студента к достижению основных программных результатов обучения. Статья содержит результаты опроса обучающихся бакалаврской уровня по выбору формы обучения при построении индивидуального процессуально-результативного движения, который обусловленный целью самореализации в образовательной деятельности через выбор образовательных компонентов, методов, темпа освоения результатов обучения, видов и технологий коммуникации с другими субъектами образовательной деятельности. Отмечено недостаточное теоретико-методологическое и методическое обоснование построения индивидуальной образовательной траектории обучающихся. Обоснована необходимость дальнейшего изучения вопроса практического обеспечения персонального пути реализации личностного потенциала будущих специалистов в контексте качественной профессиональной подготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний планuk_UA
dc.subjectиндивидуальная образовательная траекторияuk_UA
dc.subjectстудентоцентрованное обучениеuk_UA
dc.subjectиндивидуальный учебный планuk_UA
dc.subjectindividual learning pathwayuk_UA
dc.subjectstudent-centred learninguk_UA
dc.subjectindividual curriculumuk_UA
dc.titleДослідження перспектив реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeИсследование перспектив реализации индивидуальной образовательной траектории обучающегосяuk_UA
dc.title.alternativeResearch on the prospects of implementing a university degree candidate’s individual learning pathwayuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Габенко І. М. Дослідження перспектив.pdf166,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.