Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9045
Назва: Вивчення можливостей координації ветеринарної медицини та STEM освіти на користь суспільству
Інші назви: Изучение возможностей координации ветеринарной медицины и STEM образования на пользу обществу
Explore the possibilities of coordinating veterinary medicine and STEM education for the benefit of society
Автори: Кистерна, О. С.
Ребенко, Г. І.
Кистерна, А. С.
Ребенко, Г. И.
Kysterna, O. S.
Rebenko, G. I.
Ключові слова: STEM-освіта
розвиток комунікативних компетентностей дітей
STEM-образование
развитие коммуникативных компетенций детей
STEM educations
development of children's communicative competencies
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид-во НП ім. М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Кистерна О. С. Вивчення можливостей координації Ветеринарної медицини та STEM освіти на користь суспільству [Електронний ресурс] / О. С. Кистерна, Г. І. Ребенко // Світові освітні тренди : створення творчого середовища Steam-навчання : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної on- line–Конференції, ( м. Київ, 2021р.). – Київ : Вид-во НП ім. М.П. Драгоманова, 2021. - С. 46-50
Короткий огляд (реферат): STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, освіти після школи або для того й іншого. Вона вимагає набуття різних, технічно складніших навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять, поглиблення міждисциплінарних зав’язків. Метою впровадження STEM-освіти в школах є соціалізація, адаптація, розвиток комунікативних компетентностей дітей, пристосування до суспільства і краще розуміння процесів, що нас оточують. STEM-образование - это ряд или последовательность курсов или программ обучения, готовит учеников к успешному трудоустройства, образования после школы или для того и другого. Она требует приобретения различных, технически сложных навыков, в частности с применением математических знаний и научных понятий, углубление междисциплинарных завязок. Целью внедрения STEM-образования в школах является социализация, адаптация, развитие коммуникативных компетенций детей, приспособления к обществу и лучшее понимание процессов, которые нас окружают.
Опис: STEM education is a series or sequence of courses or training programs that prepares students for successful employment, after-school education, or both. It requires the acquisition of various, technically more complex skills, including the use of mathematical knowledge and scientific concepts, the deepening of interdisciplinary ties. The purpose of the introduction of STEM-education in schools is socialization, adaptation, development of children's communicative competencies, adaptation to society and a better understanding of the processes around us.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9045
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кистерна О. С. Вивчення можливостей координації.pdf668,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.