Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9049
Назва: Екологічна складова економічного розвитку агропідприємництва
Інші назви: Экологическая составляющая экономического развития агропредпринимательства
Ecological component of economic development of agricultural entrepreneurship
Автори: Борисова, Вікторія Анатоліївна
Борисова, Виктория Анатольевна
Borysova, Victoria Anatoliivna
Ключові слова: агропідприємництво
продовольча безпека
стратегія розвитку підприємництва
агропредпринимательство
продовольственная безопасность
стратегия развития предпринимательства
agricultural entrepreneurship
food security
business development strategy
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПП Вишемирський В. С.
Бібліографічний опис: Борисова В. А. Екологічна складова економічного розвитку агропідприємництва [Електронний ресурс] / В. А. Борисова // В кн. «Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аудиту, оподаткування та аналізу в умовах міжнародної інтеграції»: збірник тез доповідей учасників IX Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (м. Херсон, 17-18 листопада 2020 р.) / ред. кол. О. А. Сарапіна [та ін.]. - Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2020. - С. 257-259
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості розробки стратегії розвитку підприємництва, що передбачає вибір варіантів внутрішньо узгоджених описів різного стану, в яких може опинитися економіка після застосування альтернативних комбінацій різних напрямків економічної політики. Доведено, що розвиток ринкових відносин зумовив розподіл праці та надання свободи дії виробникам у взаємному обміні продукцією. Наведено етапи маркетингового управління розвитком підприємницький структур. Рассмотрены особенности разработки стратегии развития предпринимательства, предполагает выбор вариантов внутренне согласованных описаний разного состояния, в которых может оказаться экономика после применения альтернативных комбинаций различных направлений экономической политики. Доказано, что развитие рыночных отношений обусловил разделение труда и предоставление свободы действия производителям во взаимном обмене продукцией. Приведены этапы маркетингового управления развитием предпринимательский структур.
Опис: Features of development of strategy of development of business which provides a choice of variants of internally coordinated descriptions of a different condition in which there can be an economy after application of alternative combinations of various directions of economic policy are considered. It is proved that the development of market relations has led to the division of labor and the granting of freedom of action to producers in the mutual exchange of products. The stages of marketing management of the development of business structures are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9049
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова В. А. Екологічна складова економічного розвитку.pdf157,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.