Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9103
Назва: Концептуальні засади відкритої освіти
Інші назви: Концептуальные основы открытого образования
Conceptual principles of open education
Автори: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Ключові слова: відкрита освіта
цифровий контент
інформаційні технології
открытое образование
цифровой контент
информационные технологии
open education
figurative content
informational technologies
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Губіна О. Ю. Концептуальні засади відкритої освіти [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наукові записки : фахове видання. - Сер.» Педагогічні науки» / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко [та ін.]. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. - Вип. 190. - С.138-144. - Режим доступу : DOI:10.36550/2415-7988-2020-1-190-90-94. – Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутнісні характеристики відкритої освіти, як глобальної освітньої системи та визначено тенденції розвитку у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що вплинули на процес розвитку відкритої освіти. Отже, в результаті дослідження було визначено, що головними характеристикам останньої є доступність, гнучкість, паралельність, модульність, інтернаціональність та координованість. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику; удосконалення системи управління освітою і контролю її якості; розробка і упровадження в навчальний процес методів і засобів відкритого навчання. В статье обоснована сущностные характеристики открытого образования, как глобальной образовательной системы и определены тенденции развития в современных условиях; выявлены основные факторы, повлиявшие на процесс развития открытого образования. Итак, в результате исследования было определено, что главными характеристикам последней является доступность, гибкость, параллельность, модульность, интернациональность и скоординированность. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику; совершенствование системы управления образованием и контроля ее качества; разработка и внедрение в учебный процесс методов и средств открытого обучения.
Опис: The paper analyzes the essential characteristics of open education, as the global educational system and determines its tendencies in present conditions; discovers the reasons that influenced upon the process of development of open education. The analyze of scientific literature let us to determine the leading tasks of open education: provide the listeners with the means of access to educational materials; organize the management of educational process which gives the opportunity to inform society about educational questions and raise the effective managing of educational system; raise the level of education and educational services; provide the continual renewing of educational means and technologies for the listeners of open education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9103
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О. Ю. Концептуальні засади.pdf825,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.