Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9103
Назва: | Концептуальні засади відкритої освіти |
Інші назви: | Концептуальные основы открытого образования Conceptual principles of open education |
Автори: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Ключові слова: | відкрита освіта цифровий контент інформаційні технології открытое образование цифровой контент информационные технологии open education figurative content informational technologies |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Губіна О. Ю. Концептуальні засади відкритої освіти [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наукові записки : фахове видання. - Сер.» Педагогічні науки» / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко [та ін.]. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. - Вип. 190. - С.138-144. - Режим доступу : DOI:10.36550/2415-7988-2020-1-190-90-94. – Заголовок з екрану |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сутнісні характеристики відкритої освіти, як глобальної освітньої системи та визначено тенденції розвитку у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що вплинули на процес розвитку відкритої освіти. Отже, в результаті дослідження було визначено, що головними характеристикам останньої є доступність, гнучкість, паралельність, модульність, інтернаціональність та координованість. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику; удосконалення системи управління освітою і контролю її якості; розробка і упровадження в навчальний процес методів і засобів відкритого навчання. В статье обоснована сущностные характеристики открытого образования, как глобальной образовательной системы и определены тенденции развития в современных условиях; выявлены основные факторы, повлиявшие на процесс развития открытого образования. Итак, в результате исследования было определено, что главными характеристикам последней является доступность, гибкость, параллельность, модульность, интернациональность и скоординированность. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику; совершенствование системы управления образованием и контроля ее качества; разработка и внедрение в учебный процесс методов и средств открытого обучения. |
Опис: | The paper analyzes the essential characteristics of open education, as the global educational system and determines its tendencies in present conditions; discovers the reasons that influenced upon the process of development of open education. The analyze of scientific literature let us to determine the leading tasks of open education: provide the listeners with the means of access to educational materials; organize the management of educational process which gives the opportunity to inform society about educational questions and raise the effective managing of educational system; raise the level of education and educational services; provide the continual renewing of educational means and technologies for the listeners of open education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9103 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губіна О. Ю. Концептуальні засади.pdf | 825,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.