Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9105
Назва: Порівняльна характеристика ключових аспектів розвитку відкритої освіти в роботах вітчизняних компаративістів
Інші назви: Сравнительная характеристика ключевых аспектов развития открытого образования в работах отечественных компаративистов
Comparative characteristics of key aspects of the development of open education in the works of domestic comparativists
Автори: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Ключові слова: відкрита освіта
соціально-педагогічний та технологічний аспекти
інноваційні технології
открытое образование
социально-педагогический и технологический аспекты
инновационные технологии
open education
socio-pedagogical and technological aspects
innovative technologies
Дата публікації: 2020
Видавництво: Бердянський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Губіна О. Ю. Порівняльна характеристика ключових аспектів розвитку відкритої освіти в роботах вітчизняних компаративістів [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Сер.» Педагогічні науки». - Бердянськ : Бердянський державний педагогічний університет, 2020. - Вип.3. - С. 48-56. - Режим доступу : DOI 10.31494/2412-9208-2020-1-3-48-55. - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження соціально-педагогічного та технологічного аспектів розвитку відкритої освіти у вищих навчальних закладах України та Великої Британії. Встановлено, що в результаті інформатизації суспільства постають нові вимоги до навчання майбутніх спеціалістів. Вирішення вимог полягає у створенні вдосконаленого відкритого (компьютерно-орієтованого) середовища з удосконаленим комп’ютерним устаткуванням навчальних закладів, лабораторій, бібліотек; оновленням методичного забезпечення, педагогічних технологій та змісту дистанційного й електронного навчання на основі використання ІКТ; запровадженням нових форм і методів організації освітнього процесу; упровадженням відкритих навчальних систем; використанням методики формування інформаційно-комунікаційних компетентностей науково-педагогічних працівників, методики оцінювання якості відкритих електронних систем та вільного доступу до відкритих освітніх ресурсів; а також у дослідженні стану, тенденцій і моніторингу розвитку відкритої освіти. В статье представлены результаты исследования социально-педагогического и технологического аспектов развития открытого образования в высших учебных заведениях Украины и Великобритании. Установлено, что в результате информатизации общества возникают новые требования к обучению будущих специалистов. Решение требований заключается в создании усовершенствованного открытого (компьютерно-ориетованого) среды с усовершенствованным компьютерным оборудованием учебных заведений, лабораторий, библиотек; обновлением методического обеспечения, педагогических технологий и содержания дистанционного и электронного обучения на основе использования ИКТ; введением новых форм и методов организации образовательного процесса; внедрением открытых обучающих систем; использованием методики формирования информационно-коммуникационных компетенций научно-педагогических работников, методики оценки качества открытых электронных систем и свободного доступа к открытым образовательным ресурсам; а также в исследовании состояния, тенденций и мониторинга развития открытого образования.
Опис: The article presents the results of research of socio-pedagogical and technological aspects of the development of open education in higher educational institutions of Ukraine and Great Britain. It is established that as a result of informatization of society there are new requirements for training of future specialists. Solving the requirements is to create an improved open (computer-oriented) environment with advanced computer equipment of educational institutions, laboratories, libraries; updating methodological support, pedagogical technologies and content of distance and e-learning based on the use of ICT; introduction of new forms and methods into organization of the educational process; introduction of open educational systems; using the method of formation of information and communication competencies of scientific and pedagogical workers, methods of assessing the quality of open electronic systems and free access to open educational resources; as well as in the study of the state, trends and monitoring of the development of open education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9105
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О. Ю. Порівняльна характеристика ключових аспектів.pdf540,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.