Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2021-07-06T08:43:26Z-
dc.date.available2021-07-06T08:43:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Соціально-педагогічна складова електронного навчання [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : міжнародна науково-практична конференція, ( м. Київ, 2020 р.). – Київ : Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. - С. 89-92uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9106-
dc.descriptionDuring the spread of the Covid 19 pandemic, e-learning, which is a complex, complex social phenomenon, is of great importance. The most developed components of this discourse include research in the field of information and communication technologies, pedagogical innovation, organizational theory, comparative pedagogy and more. Thus, the problem of studying the socio-pedagogical aspect of e-learning is urgent.uk_UA
dc.description.abstractУ період розповсюдження пандемії Covid 19 важливого значення набуває е-навчання, яке являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. До найбільш розвинених складових такого дискурсу належать дослідження у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогічної інноватики, теорії організацій, порівняльної педагогіки тощо. Отже, нагальною постає проблема дослідження соціально-педагогічного аспекту е-навчання. В период распространения пандемии Covid 19 важное значение приобретает электронного обучения, которое представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, образовали в течение последних десятилетий развит многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. К наиболее развитых составляющих такого дискурса относятся исследования в области информационно-коммуникационных технологий, педагогической инноватики, теории организаций, сравнительной педагогики и тому подобное. Итак, насущной встает проблема исследования социально-педагогического аспекта электронного обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГромадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології»uk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectметодичний аспектuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний аспектuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectметодический аспектuk_UA
dc.subjectсоциально-педагогический аспектuk_UA
dc.subjectopen educationuk_UA
dc.subjectmethodical aspectuk_UA
dc.subjectsocional and pedagogical aspectuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна складова електронного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeСоциально-педагогическая составляющая электронного обученияuk_UA
dc.title.alternativeSocio-pedagogical component of e-learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О. Ю. Соціально-педагогічна складова.pdf209,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.