Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.date.accessioned2021-07-13T10:34:17Z-
dc.date.available2021-07-13T10:34:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKrekoten O. V. Multimodalite dans le cours de FLE universitaire [Electronic resource] / O. V. Krekoten // Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. - 2020. - С. 13-14. - Режим доступу : https://doi.org/10.36074/30.10.2020.v3.04. - Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9176-
dc.descriptionВ статье сделана попытка проанализировать мультимодальный подход к преподаванию французского языка как иностранного на занятии в университете. Рассмотрены особенности и специфика мультимодальных текстов, проанализированы результаты научных исследований. Доказана целесообразность использования мультимодальности в учебном процессе, что способствует интенсификации и оптимизации учебного процесса. Задача преподавателя в этом процессе заключается в том, чтобы благодаря использованию различных методов и средств обучения активизировать познавательную деятельность студентов, стимулировать заинтересованность в изучении иностранного языка.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyse multimodal approach in teaching French as foreign language in the university. Features and specifics of multimodal texts are considered, as well as results of scientific research. The expediency of the use of multimodality in the educational process that contributes to the intensification and optimization of the educational process has been proved. The teacher's task in this process is to activate students' cognitive activity and stimulate interest in learning a foreign language through the use of various methods and teaching aids. У статті зроблено спробу проаналізувати мультимодальний підхід до викладання французької мови як іноземної на університетському занятті. Розглянуто особливості та специфіку мультимодальних текстів, проаналізовані результати наукових досліджень. Доведено доцільність використання мультимодальності в навчальному процесі, що сприяє інтенсифікації та оптимізації навчального процесу. Завдання викладача у цьому процесі полягає в тому, щоб завдяки використанню різноманітних методів та засобів навчання активізувати пізнавальну діяльність студентів, стимулювати зацікавленість у вивченні іноземної мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectmultimodalityuk_UA
dc.subjectcommunicative situationuk_UA
dc.subjectsensibilisationuk_UA
dc.subjectмультимодальністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна ситуаціяuk_UA
dc.subjectсенсибілізаціяuk_UA
dc.subjectмультимодальностьuk_UA
dc.subjectкоммуникативная ситуацияuk_UA
dc.subjectсенсибилизацияuk_UA
dc.titleMultimodalite dans le cours de FLE universitaireuk_UA
dc.title.alternativeМультимодальність у курсі вивчення французької мови в університетіuk_UA
dc.title.alternativeМультимодальность в курсе изучения французского языка в университетеuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krekoten O. V. Multimodalite dans.pdf648,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.