Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9322
Назва: Popularization of preschool education in the context of rural human resources development
Інші назви: Популяризація дошкільної освіти в контексті розвитку сільських людських ресурсів
Популяризация дошкольного образования в контексте развития сельских человеческих ресурсов
Автори: Stoyanets, Nataliya
Xia, Yuanyuan
Shen, Jialong
Стоянець, Наталія
Сиа, Юануянь
Шен, Ялонг
Стоянец, Наталья
Сиа, Юануянь
Шен, Ялонг
Ключові слова: reform
preschool education development
human resources
реформа
розвиток дошкільної освіти
людські ресурси
реформа
развитие дошкольного образования
человеческие ресурсы
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Stoyanets N. Popularization of preschool education in the context or rural human resources development [Electronic resource] / N. Stoyanets, Yu. Xia, J. Shen // Інтелект ХХІ : науковий економічний журнал. – 2020. – Вип. № 6. – С. 97-116.
Короткий огляд (реферат): A review of the development of preschool education since the reform and opening of China over the past 42 years, an analysis of the process of promoting preschool education in rural areas against the background of human resources development in rural areas and a summary of China's experience. It was determined that the transfer of surplus labor in rural areas contributed to the development of preschool education. Preparation for employment and training of employees of preschool educational institutions after the end of work improve the quality of preschool education. National policy provides a sufficient guarantee to increase the level of promotion of preschool education. It is suggested that in order to improve the quality of preschool education in the future, the popularization of preschool education should be taken into account. The development of pre-school education in China since the reform provides great prospects, especially for the promotion of pre-school education in the light of rural human resources development, and provides reliable links to future rural human resources development and rural policy development in China and other developing countries. Проведено огляд стану розвитку дошкільної освіти з часу реформування Китаю за останні 42 роки, аналіз процесу популяризації дошкільної освіти в сільській місцевості на фоні розвитку людських ресурсів у сільській місцевості та узагальнення досвіду Китаю. Визначено Китай, як найбільша країна, що розвивається у всьому світі, за останні 42 роки досяг значних досягнень у різних сферах, включаючи дошкільну освіту. Це дослідження в основному представляє великий прогрес у популяризації дошкільної освіти в Китаї з часу реформування та відкриття. Беручи за основу розвиток людських ресурсів у селі, аналіз досвіду Китаю в популяризації дошкільної освіти робить наступні висновки. Перерахування надлишку праці в сільській місцевості сприяло розвитку дошкільної освіти. Підготовка до працевлаштування та підготовка працівників дошкільних навчальних закладів після закінчення роботи покращують якість дошкільної освіти. Національна політика забезпечує достатню гарантію для збільшення рівня популяризації дошкільної освіти. Також пропонується, для покращення якості дошкільної освіти в майбутньому повинно враховуватися при подальшій популяризації дошкільної освіти. Оригінальність дослідження визначає аналіз розвиток дошкільної освіти Китаю з часу реформування та відкриття з багатьох перспектив. Особливо аналізується досвід популяризації дошкільної освіти з огляду на розвиток людських ресурсів у селі. Проаналізоване, що істотне збільшення рівня проникнення дошкільної освіти у сільській місцевості з моменту реформування та відкриття, це дослідження узагальнює досвід Китаю та забезпечує надійні посилання на майбутній розвиток сільських людських ресурсів та формулювання політики, пов’язаної з сільськими територіями в Китаї та інших країнах, що розвиваються у світі.
Опис: Проведено обзор развития дошкольного образования с момента реформирования и открытия Китая за последние 42 года, анализ процесса популяризации дошкольного образования в сельской местности на фоне развития человеческих ресурсов в сельской местности и обобщение опыта Китая. Определено, что перечисление избытка труда в сельской местности способствовало развитию дошкольного образования. Подготовка к трудоустройству и подготовка работников дошкольных учебных заведений после окончания работы улучшают качество дошкольного образования. Национальная политика обеспечивает достаточную гарантию для увеличения уровня популяризации дошкольного образования. Предложено, для улучшения качества дошкольного образования в будущем должно учитывать популяризацию дошкольного образования. Развитие дошкольного образования Китая с момента реформирования предоставляет большие перспективы, особенно популяризации дошкольного образования с учетом развития человеческих ресурсов в селе и обеспечивает надежные ссылки на будущее развитие сельских человеческих ресурсов и разработки политики, связанной с сельскими территориями в Китае и в других развивающихся странах мира.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9322
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf484,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.