Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9365
Назва: Система мащення циліндро-поршневої групи двигуна внутрішнього згоряння
Інші назви: Система смазки цилиндро-поршневой группы двигателя внутреннего сгорания
The connecting rod of the internal combustion engine
Автори: Бондарев, Сергій Григорович
Ребрій, Алла Миколаївна
Рибенко, Ірина Олександрівна
Рясна, Ольга Василівна
Бондарев, Сергей Григорьевич
Ребрий, Алла Николаевна
Рыбенко, Ирина Александровна
Рясна, Ольга Васильевна
Bondarev, Sergii Hryhorovych
Rebriy, Alla Nikolaevna
Rybenko, Irina Alexandrovna
Ryasna, Olga Vasylivna
Ключові слова: двигун внутрішнього згоряння
поршень
двигатель внутреннего сгорания
поршень
internal combustion engine
piston
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДП "Український інститут інтелектуальної власності"
Бібліографічний опис: Система мащення циліндро-поршневої групи двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] патент 122161 UA : МПК F16J 1/08, F02F 3/22, F01M 1/16 / С. Г. Бондарев, А. М. Ребрій, І. О. Рибенко О. В. Рясна ; заявник і патентовласник С. Г. Бондарев, А. М. Ребрій, І. О. Рибенко О. В. Рясна. – № а 2018 06475 ; заявл. 11.06.2018 ; опубл. 25.09.2020, Бюл. №18.
Короткий огляд (реферат): Запатентовано систему мащення циліндро-поршневої групи двигуна внутрішнього згоряння, в основі якої лежить її ефективне мащення та ущільнення камери згоряння під час запуску двигуна, що дасть можливість підвищити надійність запуску та зменше інтенсивність зношування пар тертя зазначеної групи. Запатентована система смазки цилиндро-поршневой группы двигателя внутреннего сгорания, в основе которого лежит её эффективная смазка и уплотнение камеры сгорания при запуске двигателя, что повысит надежность пуска а также снизит интенсивность износа пар трения указанной группы.
Опис: The cylinder-piston-based combustion system of the internal combustion engine is patented, based on its effective lubrication and sealing of the combustion chamber at the start of the engine, which will increase the reliability of the start and reduce the intensity of wear of the friction vapor of the specified group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9365
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf9,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.