Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаценко, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorCтаценко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorStatsenko, Olena Mykolayivna-
dc.date.accessioned2021-08-12T07:08:17Z-
dc.date.available2021-08-12T07:08:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтаценко О. М. Прецендентность образа сороки в фольклоре и художественной литературе [Электронный ресурс] / Е. Н. Стаценко // Коммуникативное пространство Беларуси : тезисы Международной научной конференции, (Минск, 25-26 октября, 2018 г.). – Минск : МГЛУ 2018. – С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9409-
dc.descriptionThe article explored the image of the furnace in terms of cognitive analysis, which is a fairly common denomination, represented by folk tales and paremian texts of Ukrainians and Russians. The ancient man mentality is based on the collective representations, under the influence of which the environment, all household items, made by man, is always an embodiment of the set of mystical properties. The concept of magical and mystical participation, the combination of bricolage techniques and mythological thinking on the example of the ancient spiritual culture of the Slavic peoples was explored. The relevance of the article is related to modern developments in the field of cognitive perception of reality and the latest anthropological investigations in linguistics. It is proved that fairy tales and paroemia, as factors of archaic creative imagination, are a system of fundamental manifestation of the world. To summarize the research, we should say, that Ukrainian and Russian fairy tales, paroemias are the result of the long-term activity of societies; these are consistent qualitative transformations of reality, peculiar ethnological systems.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследуется образ сороки с точки зрения когнитивного анализа, который представляет собой достаточно распространенную номинацию, представленную народными сказками и паремийными текстами украинцев и руссиян. Исследовано понятие магически-мистической партиципации, совмещение техники бриколажа и мифологического мышления на примере древней духовной культуры славянских народов. Доказано, что сказка и паремия, как факторы архаической творческой фантазии, является системой фундаментальной манифестации мира. У статті досліджується образ сороки з точки зору когнітивного аналізу, що являє собою досить поширену номінацію, репрезентовану народними казками та паремійними текстами українців і росіян. Досліджено поняття магічно-містичної партиципації, суміщення техніки бриколажу і міфологічного мислення на прикладі давньої духовної культури слов’янських народів. Доведено, що казка та паремія, як фактори архаїчної творчої фантазії, є системою фундаментальної маніфестації світу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетuk_UA
dc.subjectпрецендентностьuk_UA
dc.subjectпаремийные текстыuk_UA
dc.subjectархаичная картина мираuk_UA
dc.subjectпрецендентністьuk_UA
dc.subjectпаремійні текстиuk_UA
dc.subjectархаїчна картина світуuk_UA
dc.subjectprecedenceuk_UA
dc.subjectparoemian textsuk_UA
dc.subjectarchaic picture of the world of fairy talesuk_UA
dc.titleПрецендентность образа сороки в фольклоре и художественной литературеuk_UA
dc.title.alternativeПрецендентність образу сороки у фольклорі та художній літературіuk_UA
dc.title.alternativeThe precedence of the image of magpies in folklore and fictionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf904,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.