Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9417
Назва: Діагностика результатів евристичної діяльності студентів аграрних спеціальностей
Інші назви: Диагностика результатов эвристической деятельности студентов аграрных специальностей
The diagnostics of heuristic activity results of students majoring agricultural professions
Автори: Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Белоцерковец, Марина Анатолиевна
Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Ключові слова: діагностика
евристична діяльність
гуманітарні теоретичні знання
диагностика
эвристическая деятельность
гуманитарные теоретические знания
diagnostics
heuristic activity
theoretical knowledge
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Білоцерковець М. А. Діагностика результатів евристичної діяльності студентів аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Сер. 5. «Педагогічні науки : реалії та перспективи». – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – № 64. – C. 20-23. – Режим доступу : URL:https://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/64-2018/6.pdf. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості діагностики результатів евристичної діяльності з формування гуманітарних теоретичних знань студентів вищіх закладів аграрної освіти як процесу, що включає в себе прогностичну, вимірювальну, аналітичну, оцінювальну та рефлексивну функції. Встановлено предмет, інструментарій, засоби та специфіку діагностики освітньої діяльності студентів у руслі евристичних технологій, що передбачає залучення студентів до проведення контрольно-оцінювальних процедур разом з викладачем. Визначено та обгрунтовано адекватні наукові критерії (мотиваційний, операційний, діагностичний), їхні показники і рівні сформованості гуманітарних теоретичних знань студентів аграрних ВНЗ як їхню здатність до здійснення гуманітарного аспекту майбутніх професійних обов’язків. Представлено методи педагогічного дослідження і заходи, проведені під час експериментальної роботи. Наведено статистичні дані, отримані у ході педагогічного експерименту, які доводять доцільність використання евристичних механізмів для вимірювання та визначення рівня сформованності гуманітарних теоретичних знань студентів як засобу заохочення освітніх досягнень студентів. В статье рассматриваются особенности диагностики результатов эвристической деятельности по формированию гуманитарных теоретических знаний студентов высших заведений аграрного образования как процесса, включающего в себя прогностическую, измерительную, аналитическую, оценочную и рефлексивную функции. Были установлены предмет, инструментарий, средства и специфика диагностики образовательной деятельности студентов в русле эвристических технологий, которая предусматривает привлечение студентов к проведению контрольно-оценочных процедур вместе с преподавателем. Определены и обоснованы адекватные критерии (мотивационный, операционный, диагностический), их показатели и уровни сформированности гуманитарных теоретических знаний студентов аграрных вузов как их способность к осуществлению гуманитарного аспекта будущих профессиональных обязанностей. Представлены методы педагогического исследования и мероприятия, проводимые в ходе экспериментальной работы. Приведены статистические данные, полученные в ходе педагогического эксперимента, которые доказывают целесообразность использования эвристических механизмов для измерения и определения уровня сформованности гуманитарных теоретических знаний студентов как средств поощрения образовательных достижений студентов.
Опис: The article deals with the features of the diagnostics of heuristic activity results on the formation of humanitarian theoretical knowledge of students of agrarian higher education schools as a process that includes predictive, measuring, analytical, evaluating and reflexive functions. The object, tools, means and specificity of diagnostics of educational activity of students in the field of heuristic technologies are established, that involve students in control-evaluation procedures together with the teacher. Adequate criteria (motivational, operational, diagnostic), their indicators and levels of humanitarian theoretical knowledge formation of students are determined and stated as their ability to implement the humanitarian aspect of their future professional duties. The methods of pedagogical research and measures carried out during experimental work are presented. The statistical data obtained during the pedagogical experiment, prove the efficiency of using heuristic mechanisms for determining and evaluating the level of humanitarian theoretical knowledge formation as a means of encouraging students’ educational achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9417
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА.pdf482,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.