Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2021-08-13T07:38:34Z-
dc.date.available2021-08-13T07:38:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілоцерковець М. А. Внутрішні і зовнішні мотиваційні компоненти у дискурсі евристичної освіти студентів-аграріїв [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець // Педагогічні науки : зб. наук. праць Херсонського державного університету. – Херсон : Вид-во Гельветика, 2019. – № 86. – C. 208-212.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9420-
dc.descriptionThe author investigates the external and internal factors that influence the formation of motivation as the basis of the heuristic educational process, especially the motivation of students to learn non-specific, in particular humanitarian, disciplines at agrarian university. Summarized scientific sources and researches of the motivational sphere of students testified the need for students to master not only factual subject knowledge, but also strategies for creating and supporting their internal motivation, as it affects a wide range of interacting factors, such as cultural values, personal beliefs, perceived usefulness and interest in learning and practical training. If strong external components are absent, the interest is the basis for internal motivation. In order to reveal the humanitarian orientation of the training of future agrarians, pedagogical study of the educational process was carried out and the motivational factors of learning humanities in the higher agricultural school were outlined. The questionnaires were conducted among first- and second-year students of agrarian university. It is concluded that a modern student of agrarian university is a dynamic, creative, mobile person, with a desire for self-realization and eager to perceive new ideas and trends. The results of the pedagogical experiment proved the positive influence of technologies of heuristic education, which stimulated students’ interest in learning humanities and belief in their own abilities, as well as directed them to personal and professional self-realization.uk_UA
dc.description.abstractАвтор з’ясовує зовнішні і внутрішні фактори, які впливають на формування мотивації як основи евристичного освітнього процесу, а саме, мотивації студентів до вивчення нефахових, зокрема гуманітарних, дисциплін в аграрному університеті. Узагальнено актуальні закордонні наукові джерела і дослідження мотиваційної сфери студентів, які засвідчують необхідність освоєння студентами не лише фактичних предметних знань, але також стратегій створення та підтримки їхньої внутрішньої мотивації. Представлено результати педагогічного експерименту, які доводять позитивний вплив технологій евристичної освіти, що стимулюють інтерес до гуманітарних дисциплін і віру у власні здібності студентів-аграріїв, спрямовують їх до особистісної та професійної самореалізації. Автор выясняет внешние и внутренние факторы, влияющие на формирование мотивации как основы эвристического образовательного процесса, в том числе и мотивации студентов к изучению непрофильных, а именно гуманитарных, дисциплин в аграрном университете. Обзор актуальных зарубежных научных источников и исследований мотивационной сферы студентов, подтверждает необходимость освоения студентами не только фактических предметных знаний, но также стратегий создания и поддержки их внутренней мотивации. Представлены результаты педагогического эксперимента, подтвердающие положительное влияние технологий эвристической образования, которые стимулирют интерес к изучению гуманитарных дисциплин и веру в собственные способности студентов-аграриев, направляют их к личностной и профессиональной самореализации.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во Гельветикаuk_UA
dc.subjectвнутрішня мотиваціяuk_UA
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk_UA
dc.subjectевристична освітаuk_UA
dc.subjectвнутренняя мотивацияuk_UA
dc.subjectгуманитарные дисциплиныuk_UA
dc.subjectэвристическое образованиеuk_UA
dc.subjectinternal motivationuk_UA
dc.subjecthumanitiesuk_UA
dc.subjectheuristic educationuk_UA
dc.titleВнутрішні і зовнішні мотиваційні компоненти у дискурсі евристичної освіти студентів-аграріївuk_UA
dc.title.alternativeВнутренние и внешние мотивационные компоненты в дискурсе эвристического образования студентов-аграриевuk_UA
dc.title.alternativeInternal and external motivation components in the heuristic education discourse of students-agrariansuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilotserkovets Kherson.pdf622,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.