Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9564
Назва: Стратегічне планування діяльності торгівельного центру на основі КРІ
Інші назви: Стратегическое планирование деятельности торгового центра на основе КРІ
Strategic planning of shopping centre activities based on KPI
Автори: Коблянська, Інна Ігорівна
Стоянець, Наталія Валеріївна
Коблянская, Инна Игоревна
Стоянец, Наталья Валерьевна
Koblianska, Inna
Stoyanets, Natalia
Ключові слова: торгівельний центр
ключові показники ефективності
КРІ
торговый центр
ключевые показатели эффективности
КРI
shopping centre
key performance indicators
KPIs
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Коблянська І. І. Стратегічне планування діяльності торгівельного центру на основі КРІ [Електронний ресурс] / І. І. Коблянська, Н. В. Стоянець // Інтелект ХХІ. – 2021. – № 4. – С. 9-14. – Режим доступу : https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-4.2. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Сфера торгівлі є однією з найбільш динамічно зростаючих в Україні, що зумовлює потребу у дослідженні та поглибленні методичних засад стратегічного управління підприємствами цієї сфери з використанням сучасних інструментів, зокрема, ключових показників ефективності. З позицій розгляду ТЦ як комплексного об’єкта, у статті виділено «фактори успіху», що визначають результативність та ефективність його функціонування: простір, адміністрування, маркетинг. Ці чинники покладено в основу виділення основних бізнес-процесів ТЦ: виробничо-експлуатаційна та адміністративно-управлінська діяльність, маркетинг. Запропоновано систему узагальнюючих показників, що характеризують діяльність ТЦ як комплексного об’єкта: результативних, витратних, показників функціонування та ефективності. Використання цих показників дозволить підвищити якість процесу стратегічного планування в діяльності ТЦ, а також сформувати належну інформаційну основу для подальшого контролю. Сфера торговли является одной из наиболее динамично растущих в Украине, что приводит потребность в исследовании и углублении методических основ стратегического управления предприятиями этой сферы с использованием современных инструментов, в частности, ключевых показателей эффективности. С позиций рассмотрения ТЦ как комплексного объекта в статье выделены «факторы успеха», определяющие результативность и эффективность его функционирования: пространство, администрирование, маркетинг. Эти факторы положены в основу выделения основных бизнес-процессов ТЦ: производственно-эксплуатационная и административно-управленческая деятельность, маркетинг. Предложена система обобщающих показателей, характеризующих деятельность ТЦ как комплексного объекта: результативных, затратных, показателей функционирования и эффективности. Использование этих показателей позволит повысить качество процесса стратегического планирования деятельности ТЦ, а также сформировать надлежащую информационную основу для дальнейшего контроля.
Опис: Trade is one of the most intensive growing industry in Ukraine. This necessitates the study and deepening of the methodological foundations of strategic management of enterprises in this industry using modern tools, in particular, key performance indicators. The purpose of this article is to characterize the main business processes and to develop key performance indicators that can form the basis for strategic planning of the shopping centre. There is suggested that the overall efficiency of the mall depends on a set of "success factors": space, administration, and marketing. In view of this, focusing only on marketing aspects is not sufficient, when determining the key performance indicators for the shopping centre; other parameters of the mall’s activities need to be reflected in the strategic plan too (through the relevant goals and indicators): production and operational, administrative. There is proposed a system of Key Performance Indicators to measure the activity of the mall as a complex object: results, cost, functioning, and efficiency indicators. The group of indicators measuring results includes the following KPIs: revenue, profit, use of the area of the mall. Cost KPI group embraces operating and capital expenditures. The group of functioning indicators involves the following KPIs: the number of visitors for the period, the share of permanent leasers, the share of leasers who terminated the lease agreement for the last year, the share of visitors who positively assess mall’s services, and the share of vacant space. The group of efficiency indicators includes the following KPIs: operating costs per unit of area, operating costs per 1000 visitors, profit per unit of area, rental rate. The proposed integral KPIs for the mall as a complex can be transformed into a system of indicators at the level of individual business processes (production and operation, administration, marketing), certain departments, and positions. Use of these indicators allows both to improve the quality of the mall’s strategic planning process and to form an appropriate informational basis for further control.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9564
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf397,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.