Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9566
Назва: Цифровий маркетинг як фактор успіху на ринку ветеринарних імунобіологічних препаратів України
Інші назви: Цифровой маркетинг как фактор успеха на рынке ветеринарных иммунобиологических препаратов Украины
Digital marketing as success factor at Ukrainian market of veterinary immunobiological preparations
Автори: Коблянська, Інна Ігорівна
Лукаш, Світлана Миколаївна
Бірюков, Олексій Олексійович
Коблянская, Инна Игоревна
Лукаш, Светлана Николаевна
Бирюков, Алексей Алексеевич
Koblianska, Inna
Lukash, Svitlana
Biriukov, Oleksiy
Ключові слова: конкуренція
ринок ветеринарних препаратів
цифровий маркетинг
конкуренция
рынок ветеринарных препаратов
цифровой маркетинг
competition
market of veterinary drugs
digital marketing
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Коблянська І. І. Цифровий маркетинг як фактор успіху на ринку ветеринарних імунобіологічних препаратів України [Електронний ресурс] / І. І. Коблянська, С. М. Лукаш, О. О. Бірюков // Економіка та суспільство. – 2021. – № 32. – Режим доступу : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/748. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): В умовах інтенсифікації конкуренції та пандемічних обмежень, особливо актуальним є дослідження перспектив та доцільності (з точки зору формування конкурентних переваг) використання цифрових технологій у маркетингу ветеринарних продуктів. У статті досліджено стан конкуренції на вітчизняному ринку ветеринарних імунобіологічних препаратів та визначено трійку лідерів. Використовуючи відкриті дані досліджено динаміку показників фінансово-господарської діяльності ідентифікованих лідерів ринку та встановлено, що для більшості з них 2020 рік характеризувався негативними тенденціями динаміки фінансово-господарських результатів. Аналізуючи маркетингові аспекти діяльності підприємств, встановлено різний рівень застосування цифрових технологій: окремі підприємства мають низький рівень активності у соціальних мережах; одне підприємство має непрацюючий сайт; а підприємство, що демонструє позитивну динаміку фінансово-господарських показників, використовує широкий спектр цифрових інструментів (інтернет-магазин, розвинена мережа сайтів-дистриб’юторів, зворотні форми на сайті, професійно розроблений сайт та ін.). Наголошено на необхідності використання професійних послуг у розробці та підтримці роботи сайтів як запоруки успішного розвитку підприємства на ринку ветеринарних імунобіологічних препаратів України. В условиях интенсификации конкуренции и пандемических ограничений, особенно актуальным является исследование перспектив и целесообразности (с точки зрения формирования конкурентных преимуществ) использования цифровых технологий в маркетинге ветеринарных продуктов. В статье исследовано состояние конкуренции на отечественном рынке ветеринарных иммунобиологических препаратов и определена тройка лидеров. Используя открытые данные, исследована динамика показателей финансово-хозяйственной деятельности идентифицированных лидеров рынка и установлено, что для большинства из них 2020 год характеризовался негативными тенденциями динамики финансово-хозяйственных результатов. Анализируя маркетинговые аспекты деятельности предприятий, установлен разный уровень применения цифровых технологий: отдельные предприятия имеют низкий уровень активности в социальных сетях; одно предприятие имеет неработающий сайт; а предприятие, демонстрирующее положительную динамику финансово-хозяйственных показателей, использует широкий спектр цифровых инструментов (интернет-магазин, развитая сеть сайтов-дистрибьюторов, обратные формы на сайте, профессионально разработанный сайт и др.). Отмечено необходимость использования профессиональных услуг в разработке и поддержке работы сайтов как залог успешного развития предприятия на рынке ветеринарных иммунобиологических препаратов Украины.
Опис: In the conditions of intensification of competition and pandemic restrictions, research of prospects and expediency (from the point of view of formation of competitive advantages) of use of digital technologies in marketing of veterinary products is especially actual. The article examines the state of competition in the Ukrainian market of veterinary immunobiological drugs and identifies three leaders. Using open data, the dynamics of financial and economic performance of identified market leaders was studied and it was found that for most of them 2020 was characterized by negative trends in the dynamics of financial and economic results. Against the background of the fact that two state-owned enterprises show negative dynamics of financial results, significantly increasing short-term liabilities against the background of low asset growth, the market leader demonstrates significant positive dynamics of most indicators, especially: net income (+31.08%); net profit (+317.02%); gross profit (+ 169.83%); return on equity (+ 28 points); return on assets (+ 19 points); unfinished capital investments (+ 44.28%); equity (+ 68.39%); assets (+ 30.44%). Analyzing the marketing aspects of enterprises functioning, different levels of application of digital technologies have been found: some enterprises have a low level of activity in social networks; one company has a broken site; and the company, which demonstrates the positive dynamics of financial and economic indicators, uses a wide range of digital tools (online store, developed network of distribution sites, reverse communication forms at the site, professionally designed site, etc.). Using Semrush tools, we analyzed the traffic dynamics and keywords of competing sites and found that the market leader has significantly higher traffic, which is the result of well-chosen keywords and a professionally designed site. The results show that an integral part of the success of digital marketing is the proper work on the analysis and optimization of the site using SEO tools (Search Engine Optimization). Emphasis is placed on the need to use professional services in the development and maintenance of sites as a guarantee of successful development of the enterprise in the market of veterinary immunobiological drugs in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9566
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf184,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.