Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPasko, Oleh-
dc.contributor.authorChen, Fuli-
dc.contributor.authorProskurina, Nelia-
dc.contributor.authorMao, Rong-
dc.contributor.authorGryn, Viktoriia-
dc.contributor.authorPushkar, Iryna-
dc.contributor.authorПасько, Олег Віталійович-
dc.contributor.authorЧен, Фулі-
dc.contributor.authorПроскуріна, Неля Миколаївна-
dc.contributor.authorМао, Ронг-
dc.contributor.authorГринь, Вікторія Петрівна-
dc.contributor.authorПушкарь, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorПасько, Олег Витальевич-
dc.contributor.authorЧен, Фули-
dc.contributor.authorПроскурина, Неля Николаевна-
dc.contributor.authorМао, Ронг-
dc.contributor.authorГринь, Виктория Петровна-
dc.contributor.authorПушкарь, Ирина Владимировна-
dc.date.accessioned2022-01-04T11:04:20Z-
dc.date.available2022-01-04T11:04:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationAre corporate social responsibility active firms less involved in earnings management? Empirical evidence from China [Electronic resource] / O. Pasko, F. Chen, N. Proskurina [and others] // Business : Theory and Practice, 2021. - №22(2). - Р. 504-516. - Режим доступу : https://doi.org/10.3846/btp.2021.14940 - Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9574-
dc.descriptionВ данной статье исследуется, действуют ли фирмы, активно работающие в сфере корпоративной социальной ответственности (КСО), в своей финансовой отчетности иначе, чем другие фирмы. В частности, мы исследуем, влияет ли отношение компании к корпоративной социальной ответственности (КСО) на ее стимулы к отчетности в отношении степени управления доходами. Чтобы проверить наши прогнозы, мы используем выборку из 25 861 годовых наблюдений компании, соответствующих 3538 компаниям, зарегистрированным на китайском рынке, за период 2009–2019 годов. Мы обнаруживаем значительную положительную связь между деятельностью КСО и управлением доходами, оцениваемой по уровню дискреционных начислений в китайских листинговых компаниях. Более того, мы документально подтверждаем, что китайские фирмы, активно работающие в области КСО, больше участвуют в управлении доходами посредством дискреционных начислений, чем фирмы, неактивные в области КСО. Эти результаты согласуются с оппортунистической гипотезой финансовой отчетности: достижения в области корпоративной социальной ответственности используются менеджерами для защиты своего положения, избегая проверки со стороны активистов заинтересованных сторон. Это исследование способствует растущему осознанию инвесторами, заинтересованными сторонами и исследователями того, что мы должны различать фирмы, активно использующие КСО, и социально ответственные фирмы, и что последние влекут за собой нечто большее, чем просто механическое создание отчетов о КСО.uk_UA
dc.description.abstractThis paper investigates whether corporate social responsibility active (CSR active) firms operate dissimilarly from other firms in their financial reporting. Specifically, we examine whether the corporate social responsibility (CSR) attitude of a firm sways its reporting incentives, in respect of the extent of earning management. To test our predictions, we use a sample of 25,861 year-company observations, corresponding to 3538 Chinese listed companies, for the period 2009–2019. We find a significant positive association between CSR activity and earning management assessed by the level of discretionary accruals in Chinese listed companies. Moreover, we document that Chinese CSR active firms engage more in earnings management through discretionary accruals than CSR inactive firms. These findings are consistent with the opportunistic financial reporting hypothesis: advances in CSR used by managers to safeguard their position by evading scrutiny from stakeholder activists. This study contributes to the growing awareness among investors, stakeholders and researchers that we should distinguish between CSR active firms and socially responsible firms and that being the latter entail something more than just mechanically produce CSR reports.У цій статті досліджується, чи звітують компанії, що працюють у сфері корпоративної соціальної відповідальності (активні у КСВ), не так, як інші фірми у своїй фінансовій звітності. Зокрема, ми перевіряємо, чи впливає ставлення фірми до корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на її стимули щодо звітності щодо рівня управління прибутками. Щоб перевірити наші прогнози, ми використовуємо вибірку з 25 861 річних спостережень компаній, що відповідають 3538 китайським компаніям, зареєстрованим на біржі, за період 2009–2019 років. Ми виявили значний позитивний зв’язок між активністю КСВ та управлінням прибутками, що оцінюється за рівнем дискреційних нарахувань у китайських компаніях, які зареєстровані на біржі. Крім того, ми задокументуємо, що китайські фірми, активні в сфері КСВ, більше беруть участь в управлінні прибутками за допомогою дискреційних нарахувань, ніж неактивні фірми з КСВ. Ці висновки узгоджуються з опортуністичною гіпотезою фінансової звітності: досягнення у сфері КСВ використовуються менеджерами для захисту своєї позиції, ухиляючись від контролю з боку активістів зацікавлених сторін. Це дослідження сприяє зростанню усвідомлення інвесторами, зацікавленими сторонами та дослідниками того, що ми повинні розрізняти фірми, активні КСВ, і соціально відповідальні фірми, і що останні тягнуть за собою щось більше, ніж просто механічне створення звітів про КСВ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectearnings managementuk_UA
dc.subjectdiscretionary accrualsuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectуправління прибуткамиuk_UA
dc.subjectдискреційні нарахуванняuk_UA
dc.subjectкорпоративная социальная ответственностьuk_UA
dc.subjectуправление прибыльюuk_UA
dc.subjectдискреционные начисленияuk_UA
dc.titleAre corporate social responsibility active firms less involved in earnings management? Empirical evidence from Chinauk_UA
dc.title.alternativeЧи менше активні у корпоративній соціальній відповідальністі фірми вдаються до управління прибутками? Емпіричні докази з Китаюuk_UA
dc.title.alternativeМеньше ли активные в корпоративной социальной ответственности фирмы прибегают к управлению прибылью? Эмпирические доказательства из Китаяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Are corporate social responsibility active.pdf303,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.