Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9688
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розуменко, Анжела Оурелянівна | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анатолій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анжела Оуреляновна | - |
dc.contributor.author | Розуменко, Анатолий Михайлович | - |
dc.contributor.author | Rozumenko, Angela Ourelianovna | - |
dc.contributor.author | Rozumenko, Anatolii Mikhailovich | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T12:25:46Z | - |
dc.date.available | 2022-01-26T12:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Розуменко А. О. Моніторинг знань як інструмент забезпечення якісної математичної підготовки студентів [Електронний ресурс] / А. О. Розуменко, А. М. Розуменко // Фізико-математична освіта, 2021. - Вип. 3(29). - С. 105-111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9688 | - |
dc.description | Formulation of the problem. The article describes the problem of reducing the quality of mathematical training of students of different specialties. Materials and methods. During the preparation of the article the following research methods were used: comparative analysis of the theoretical provisions described in the scientific and educational literature; observation of mathematical training of future specialists in various fields; conversations with students; generalization of pedagogical experience in teaching mathematical disciplines, questionnaires (239 respondents) and statistical methods of experimental data processing (method of statistical hypotheses). Results. Based on the analysis of monitoring research at different levels, it is concluded that the quality of mathematical training of future professionals has a tendency to decrease not depending on the training direction. The results of the experimental regional study, which confirm this conclusion, are presented. The necessity of mathematical knowledge monitoring, as one of the tools to ensure higher level of mathematical training of students, is justified. Methodical recommendations on improving the quality of mathematical preparation for the first-year students of different directions are offered. Conclusions. It was confirmed that the monitoring system should be comprehensive and conducted at all levels of educational management as a guarantee of validity, reliability, economy, integration and practicality. Monitoring of students' academical achievements is a tool that allows to provide high quality mathematical training for future professionals. The implementation of the experimental study made possible to identify the lack of consistency between the results of the external evaluation, school average score in mathematics and results of the mathematics exam of first-year students of different universities. To avoid gaps and correct the knowledge of freshmen, it is advised to organize during the first semester a repetitive course of school mathematics, which task is to generalize and systematize the basic facts of arithmetic, geometry, algebra and the beginnings of analysis. This will improve the quality of mathematical training of students of higher education institutions. | uk_UA |
dc.description.abstract | Формулювання проблеми. В статті розглянуто проблему зниження якості математичної підготовки студентів різних спеціальностей. Матеріали і методи. У ході підготовки статті були використані такі методи дослідження: порівняльний аналіз теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; спостереження за математичною підготовкою майбутніх фахівців різних напрямів; бесіди із студентами; узагальнення педагогічного досвіду з викладання математичних дисциплін, анкетування (239 респондентів) та статистичні методи обробки експериментальний даних (метод статистичних гіпотез). Результати. На основі аналізу моніторингових досліджень різних рівнів зроблено висновок про те, що якість математичної підготовки майбутніх фахівців має тенденцію зниження незалежно від напряму підготовки. Наведено результати експериментального регіонального дослідження, що підтверджують цей висновок. Обґрунтовано необхідність проведення моніторингу математичних знань як одного із інструментів забезпечення більш якісної математичної підготовки студентів. Запропоновано методичні рекомендації щодо підвищення якості математичної підготовки студентів першого року навчання різних напрямів підготовки. Висновки. Підтверджено, що система моніторингу має бути комплексною та проводитися на всіх рівнях управління освітою як запорука валідності, надійності, економічності, інтегрованості та практичності. Моніторинг навчальних досягнень студентів є інструментом, який дозволяє забезпечити якісну математичну підготовку майбутніх фахівців. Здійснення експериментального дослідження дало змогу виявити відсутність узгодженості результату ЗНО, шкільного середнього балу з математики та результатів іспиту з математики, що складали студенти першого року різних університетів. Для уникнення прогалин та корекції знань першокурсників доцільно організувати протягом першого семестру повторювальний курс шкільної математики, завдання якого є узагальнення і систематизація основних фактів арифметики, геометрії, алгебри та початків аналізу. Це дозволить покращити якість математичної підготовки студентів закладів вищої освіти. Формулировка проблемы. В статье рассмотрена проблема снижения качества математической подготовки студентов разных специальностей. Материалы и методы. В ходе подготовки статьи были использованы следующие методы исследования: сравнительный теоретический анализ положений, раскрытых в научной и учебно-методической литературе; наблюдение за математической подготовкой будущих специалистов разных направлений; беседы со студентами; обобщение педагогического опыта с преподавание математических дисциплин, анкетирование (239 респондентов) и статистические методы обработки экспериментальных данных (метод статистических гипотез). Результаты. На основе анализа мониторинговых исследований разных уровней сделан вывод о том, что качество математической подготовки будущих специалистов имеет тенденцию к снижению независимо от направления подготовки. Приведены результаты экспериментального регионального исследования, подтверждающие этот вывод. Обоснована необходимость проведения мониторинга математических знаний как одного из инструментов обеспечения более качественной математической подготовки студентов. Предложены методические рекомендации по повышению качества математической подготовки студентов первого года обучения разных направлений подготовки. Выводы. Подтверждено, что система мониторинга должна быть комплексной и проводиться на всех уровнях управления образованием как гарантия валидности, надежности, экономичности, интегрированности и практичности. Мониторинг достижений студентов является инструментом, который позволяет обеспечить качественную математическую подготовку будущих специалистов. Осуществление экспериментального исследования позволило выявить отсутствие согласованности результата ЗНО, школьного среднего балла по математике и результатов экзамена по математике, которые сдавали студенты первого года разных университетов. Во избежание пробелов и коррекции знаний первокурсников целесообразно организовать в течение первого семестра повторяющийся курс школьной математики, задачей которого является обобщение и систематизация основных фактов арифметики, геометрии, алгебры и начал анализа. Это позволит улучшить качество математической подготовки студентов высших учебных заведений. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | математична підготовка | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | математическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | мониторинг | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | mathematical training | uk_UA |
dc.subject | monitoring | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.title | Моніторинг знань як інструмент забезпечення якісної математичної підготовки студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | Мониторинг знаний как инструмент обеспечения качественной математической подготовки студентов | uk_UA |
dc.title.alternative | Knowledge monitoring as a tool for providing quality mathematical training of students | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розуменко А. О. Моніторинг знань.pdf | 1,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.