Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9840
Назва: Формування лінгвориторичної компетентності студентів негуманірного профілю шляхом використання мультимедійних презентацій
Інші назви: Тhe linguorhetorical competence formation of students of non-humanitarian profile by the way of multimedia presentations application
Автори: Шестакова, Світлана
Shestakova, Svitlana
Ключові слова: лінгвориторична компетентність
презентація
мультимедійна презентація
критеріальна модель
the linguorhetorical competence
presentation
multimedia presentation
the criteria model
Дата публікації: 2022
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Формування лінгвориторичної компетентності студентів негуманірного профілю шляхом використання мультимедійних презентацій [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Перспективи та інновації науки. (Сер. «Педагогіка», Сер. «Психологія», Сер. «Медицина»). - 2022. - № 2(7). - С. 769-779. - Режим доступу : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1143. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується один із засобів формування лінгвориторичної компетентності майбутніх фахівців будь-якого профілю – мультимедійні презентації. Доводиться, що досягнення програмних результатів навчання, передбачених стандартами вищої освіти, можливе за умови активного використання комп’ютерних технологій, а сформована лінгвориторична компетеність забезпечує ефективне оволодіння багатьма іншими загальними компетентоностями, які є спільними для більшості стандартів здобуття вищої освіти. Визначено, що під мультимедійною презентацією у педагогічному контексті слід розуміти один із універсальних засобів навчання, який являє собою поєднання комп’ютерної анімації, відео і звукового ряду, які організовані в єдину форму і супроводжують текстовий коментар із метою кращого його сприйняття слухачами. Стверджується доречність створення під час підготовки до промови комбінованих презентацій, які являють собою інтеграцію наочних і текстових елементів, оскільки їх застосування зорієнтоване на формування позитивної навчальної мотивації, розвиток актуальних для сучасного фахівця особистісних якостей (самостійність, динамізм, комунікабельність), удосконалення лінгвістичних знань та навичок практичного їх використання На підставі спостережень визначено основні помилки, які допускають студенти під час підготовки презентацій і виголошення доповідей, зумовлені переважно неглибоким знанням технічних та лінгвістичних вимог до презентацій. Для оцінювання результатів виконаної роботи рекомендовано використовувати критеріальну модель, яка формує навички критичного мислення, аналітичні здібності, лінгвістичну майстерність та допопомагає формувати оцінне ставлення до продуктів власної мовленнєвої діяльності. Зазначено, що педагогічний потенціал мультимедійних презентацій забезпечує сприятливі умови для особистісно-орієнтованого та компетентністного підходів, підвищує ефективність процесу навчання, дозволяє розвивати інтелектуальні та творчі здібності студентів, удосконалювати мовленнєві навички.
Опис: In the article one of the means of formation linguorhetorical competence of the future professionals of any profile – multimedia presentations are researched. It is proved that the achievements of program results of studying predicted the higher education standards is possible by the conditions of active usage computer technologies and has formed the linguorhetorical competence provides the effective mastering of many other general competences which are common for the major standards of getting higher education. It is determined that multimedia presentation in a pedagogical context should be understood as a universal means of teaching which joins computer animation, videoand audio- row which are united in one form and accompany the text comment with the purpose of better perception by listeners. It confirms the relevance creation during the preparation for the combined presentations speech which presents the integration of visual and textual elements, whereas their usage is oriented on the formation of positive learning motivation, development actual for the modern professional personal qualities (self-determination, dynamism, sociability), improvement the linguistic knowledge and skills of their practical application. Based on observations, the main mistakes were identified which made students during preparing presentations and pronounce reports due mainly to the non-deep knowledge of technical and linguistic requirements for presentations. For making results of done work is recommended to use the criteria model which forms the skills of critical thinking, analytical abilities, lingual mastery and helps to form valuable relation to the productive own language activity. It is marked that the pedagogical potential of multimedia presentations provides favorable conditions to the personal-oriented and competence approach, increases the effectiveness of the learning process, allows developing of students’ intellectual and creative abilities, and improves language skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9840
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
формування лінгвориторичної компетентності pdf.pdf480,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.