Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9868
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-07T09:12:59Z | - |
dc.date.available | 2022-07-07T09:12:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Дуальна освіта : складнощі впровадження [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич, 2022. – № 47, Т. 4. – С. 222-225. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9868 | - |
dc.description | In this article the author considers the issue of introduction of the dual form of education at the present stage of education in the Free Economic Zone. In the introduction of the dual form of education, the educational institution and the employer are equal partners. Higher education institutions will increase their competitiveness in the market of educational services, because during the organization of dual education there will be an update of curricula that will be adapted to the needs of business entities. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання впровадження дуальної форми освіти на сучасному етапі освіти у ЗВО. При впровадженні дуальної форми освіти навчальний заклад та роботодавець є рівноправними партнерами. Заклади вищої освіти підвищать свою конкурентоздатність на ринку освітніх послуг, адже під час організації дуальної освіти відбудеться оновлення навчальних планів, які будуть пристосовані до потреб суб'єктів господарювання. В данной статье автором рассматривается вопрос внедрения дуальной формы образования на современном этапе образования в ВУЗах. При внедрении дуальной формы образования учебное заведение и работодатель равноправными партнерами. Учреждения высшего образования повысят свою конкурентоспособность на рынке образовательных услуг, ведь во время организации дуального образования состоится обновление учебных планов, которые будут приспособлены к потребностям хозяйствующих субъектов. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | дуальна освіта | uk_UA |
dc.subject | роботодавець | uk_UA |
dc.subject | образование | uk_UA |
dc.subject | дуальное образование | uk_UA |
dc.subject | работодатель | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | dual education | uk_UA |
dc.subject | employer | uk_UA |
dc.title | Дуальна освіта : складнощі впровадження | uk_UA |
dc.title.alternative | Дуальное обучение : сложности внедрения | uk_UA |
dc.title.alternative | Dual education : difficulties of implementation | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1, стаття.pdf | 707,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.