Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9895
Назва: Практичне використання мнемотехнік у процесі вивчення іноземних мов в університеті
Інші назви: Application of Mnemotechniques in the Foreign Language University Studying
Автори: Крекотень, Олена Валентинівна
Байдак, Людмила Іванівна
Чирва, Андрій Сергійович
Krekoten, Olena Valentynivna
Baidak, Liudmyla Ivanivna
Chyrva, Andrii Serhiiovych
Ключові слова: мнемоніка
мнемонічні техніки
декодування інформації
mnemonics
mnemonic techniques
data decoding
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Крекотень О. В. Практичне використання мнемотехнік у процесі вивчення іноземних мов в університеті [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень, Л. І. Байдак, А. С. Чирва // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2022. – Вип. 44, Т.1. – С. 84-87.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми довгострокового запам’ятовування іншомовної лексики в процесі навчання у вищому навчальному закладі аграрного спрямування. Використання мнемотехнік потребує глибокого вивчення, бо допомагає оптимізувати оволодіння студентами іншомовними навичками. Засвоєння загальнонаукової лексики потребує особливої уваги не лише задля нагальної потреби підприємств у спеціалістах, здатних вести діалог у міжнародному форматі, але й для успішного складання вступного іспиту з іноземної мови у магістратуру (ЄВІ). Метою статті є всебічний аналіз мнемотехнічних прийомів на основі стародавніх та сучасних досліджень та визначення методики їх використання на заняттях з іноземної мови аграрного університету. Для досягнення мети було здійснено огляд наукової літератури, визначено поняття мнемотехніки. Одним із завдань дослідження було довести доцільність застосування спеціальних методів та прийомів для полегшення запам’ятовування навчального матеріалу. Стаття містить послідовно представлені логічно пов’язані частини: постановка проблеми, аналіз досліджень, виділення невирішених проблем, визначення мети, виклад основного матеріалу та висновки. Сутність викладеного дає підстави стверджувати, що питання інтеграції мнемонічних прийомів у курс вивчення іноземної мови майбутніми магістрами потребує конкретизації та систематизації, що й було зроблено у теоретичному дослідженні проблеми. У статті основні прийоми для використання мнемотехнік у професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів оформлені в таблицю. Більш детально описані методи: ментальних карток, метод локусів, метод ключових слів. На основі теоретичного дослідження запропоновано практичну покрокову схему роботи з мнемотехніками на занятті з засвоєння загальнонаукової лексики. Результати представленого дослідження доповнюють попередні наукові розвідки саме конкретним підходом до оптимізації навчальної роботи та представляють можливості подальших експериментальних досліджень. Висновки обґрунтовані, сфокусовано напрямки розвитку дослідження.
Опис: The article deals with the problems of long-term memorization of foreign language vocabulary in the university teaching process. The use of mnemonic techniques is worth studying in order to facilitate students’ mastering of foreign language skills. The general scientific vocabulary acquirement is of great importance not only for future specialists’ international abilities, but for successful taking the Master’s degree entrance English exam (EVI). This study aims to analyse mnemonic techniques based on the ancient and modern research and to determine methods of their application in foreign language classes of the agrarian university. To achieve the purpose, scientific literature review has been done, the notion of the mnemonic techniques has been determined. One of the objectives of this article has been to prove the necessity of special methods and techniques in order to facilitate the memorization of educational materials. The paper contains five logically related parts such as: problem statement, analysis of research, unresolved issues, article’s purpose, presentation of the main material and conclusions. The study presents the understanding of mnemonic techniques’ integration in the foreign languages learning process. The approach to the application of such techniques in agrarian universities needs to be concretized and systematized. It has been done in the theoretical part of the article. The main techniques suitable for the application during the trainings of future Masters of higher educational institutions have been presented in table 1. Some methods have been described in more details: mental cards, locus method, and keyword method. As for a practical part, the step-by-step scheme of mnemonics application at the lesson on general scientific vocabulary mastering at the agrarian university has been offered. The results of this research complement previous studies with a specific approach to the optimization of the foreign language learning process, the conclusions contains the possibilities of further experimental research. The directions of such research have been focused.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9895
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.