Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9906
Назва: Використання цифрових технологій як необхідна умова оптимізації вивчення майбутніми бакалаврами математичних дисциплін
Інші назви: Использование цифровых технологий как необходимое условие для оптимизации изучения будущими бакалаврами математических дисциплин
The use of digital technologies as a necessary condition for optimizing the study of mathematical disciplines by future bachelors
Автори: Шишенко, І. В.
Борозенець, Н. С.
Шишенко, И. В.
Борозенец, Н. С.
Shyshenko, I.
Borozenets, N.
Ключові слова: професійна підготовка
цифрові технології
математичні дисципліни
профессиональная подготовка
цифровые технологии
математические дисциплины
professional training
digital technologies
mathematical disciplines
Дата публікації: 2021
Видавництво: ФОП Цьома С.П.
Бібліографічний опис: Шишенко І. В. Використання цифрових технологій як необхідна умова оптимізації вивчення майбутніми бакалаврами математичних дисциплін [Електронний ресурс] / І. В. Шишенко, Н. С. Борозенець // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2021) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (9 грудня 2021 р.). – Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. – С. 123-125.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що принципових змін зазнали уявлення про цифрові засоби навчального призначення, їх сутність, функції, можливості використання. Їх використання під час вивчення математики дає можливість звернути основну увагу студентів на з'ясування суті досліджуваних явищ, побудову математичних моделей, інтерпретацію результатів, отриманих за допомогою комп'ютера, зекономити час, що раніше витрачався на громіздкі математичні обчислення, побудови графічних зображень. В статье отмечено, что принципиальные изменения претерпели представления о цифровых средствах учебного назначения, их сущности, функциях, возможностях использования. Их использование при изучении математики дает возможность обратить основное внимание студентов на выяснение сущности исследуемых явлений, построение математических моделей, интерпретацию результатов, полученных с помощью компьютера, сэкономить ранее тратившееся время на громоздкие математические вычисления, построение графических изображений.
Опис: The article emphasizes that the idea of digital educational tools, their essence, functions, possibilities of use have undergone fundamental changes. Their use in the study of mathematics makes it possible to draw students' attention to clarify the essence of the studied phenomena, build mathematical models, interpret the results obtained by computer, save time previously spent on cumbersome mathematical calculations, construction of graphical images.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9906
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борозенець Н.С. тези НПК.pdf298,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.