Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінний, Олексій Вячеславович-
dc.contributor.authorЧеркасова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorКуренной, Алексей Вячеславович-
dc.contributor.authorЧеркасова, Татьяна Анатольевна-
dc.contributor.authorKurinnyi, Oleksii Viacheslavovych-
dc.contributor.authorCherkasova, Tetiana Anatoliivna-
dc.date.accessioned2022-07-19T10:22:28Z-
dc.date.available2022-07-19T10:22:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКурінний О. В. Формування м’яких навичок при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Т. А. Черкасова // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – № 44, Т. 2. – С. 8-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9939-
dc.descriptionThe article considers the formation of soft skills in the context of teaching foreign languages to students of higher education institutions. This publication suggests several ways to promote the development of personal and interpersonal skills in the context of foreign language learning. Forms of organization of educational activities (individual, pair, group), as well as methods and exercises (debate, discussion, case method, project method, etc.) are outlined, which have the potential to equip students with key skills based on real life scenarios and learning.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання формування м’яких навичок у контексті викладання іноземних мов студентам закладів вищої освіти. У даній публікації пропонується кілька шляхів, здатних сприяти розвитку особистісних і міжособистісних навичок у контексті навчання іноземних мов. Окреслено форми організації навчальної діяльності (індивідуальної, парної, групової), а також методи і вправи (дебати, дискусія, кейс-метод, метод проєктів і т.д.), що мають потенціал озброїти студентів ключовими навичками на основі реальних життєвих сценаріїв і навчального досвіду. В статье рассматривается вопрос формирования мягких навыков в контексте преподавания иностранных языков студентам высшего образования. В данной публикации предлагается несколько путей, способных способствовать развитию личностных и межличностных навыков в контексте обучения иностранным языкам. Обозначены формы организации учебной деятельности (индивидуальной, парной, групповой), а также методы и упражнения (дебаты, дискуссия, кейс-метод, метод проектов и т.д.), имеющие потенциал вооружить студентов ключевыми навыками на основе реальных жизненных сценариев и учебного опыта.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectм’які навичкиuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectмягкие навыкиuk_UA
dc.subjectизучение инотранных языковuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectforeign languages learninguk_UA
dc.titleФормування м’яких навичок при вивченні іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeФормирование мягких навыков при изучении иностранных языковuk_UA
dc.title.alternativeSoft skills formation while learning foreign languagesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курінний, Черкасова Формування м яких навичок.pdf368,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.