Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9939
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Черкасова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Куренной, Алексей Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Черкасова, Татьяна Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych | - |
dc.contributor.author | Cherkasova, Tetiana Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T10:22:28Z | - |
dc.date.available | 2022-07-19T10:22:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Курінний О. В. Формування м’яких навичок при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Т. А. Черкасова // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – № 44, Т. 2. – С. 8-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9939 | - |
dc.description | The article considers the formation of soft skills in the context of teaching foreign languages to students of higher education institutions. This publication suggests several ways to promote the development of personal and interpersonal skills in the context of foreign language learning. Forms of organization of educational activities (individual, pair, group), as well as methods and exercises (debate, discussion, case method, project method, etc.) are outlined, which have the potential to equip students with key skills based on real life scenarios and learning. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання формування м’яких навичок у контексті викладання іноземних мов студентам закладів вищої освіти. У даній публікації пропонується кілька шляхів, здатних сприяти розвитку особистісних і міжособистісних навичок у контексті навчання іноземних мов. Окреслено форми організації навчальної діяльності (індивідуальної, парної, групової), а також методи і вправи (дебати, дискусія, кейс-метод, метод проєктів і т.д.), що мають потенціал озброїти студентів ключовими навичками на основі реальних життєвих сценаріїв і навчального досвіду. В статье рассматривается вопрос формирования мягких навыков в контексте преподавания иностранных языков студентам высшего образования. В данной публикации предлагается несколько путей, способных способствовать развитию личностных и межличностных навыков в контексте обучения иностранным языкам. Обозначены формы организации учебной деятельности (индивидуальной, парной, групповой), а также методы и упражнения (дебаты, дискуссия, кейс-метод, метод проектов и т.д.), имеющие потенциал вооружить студентов ключевыми навыками на основе реальных жизненных сценариев и учебного опыта. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | м’які навички | uk_UA |
dc.subject | навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | высшее образование | uk_UA |
dc.subject | мягкие навыки | uk_UA |
dc.subject | изучение инотранных языков | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | foreign languages learning | uk_UA |
dc.title | Формування м’яких навичок при вивченні іноземних мов | uk_UA |
dc.title.alternative | Формирование мягких навыков при изучении иностранных языков | uk_UA |
dc.title.alternative | Soft skills formation while learning foreign languages | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курінний, Черкасова Формування м яких навичок.pdf | 368,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.