Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.date.accessioned2022-07-22T07:34:57Z-
dc.date.available2022-07-22T07:34:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. Маркетингові підходи в системі публічного управління [Електронний ресурс] / О. Тєлєтов // Маркетингова освіта в Україні : збірник матеріалів V Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції, (Київ, 7-8 жовтня 2021 р.). – К. : КНЕУ, 2021. – С. 437-439. – Режим доступу : https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/36667. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9970-
dc.descriptionThe application of marketing approaches and tools in the public administration system is considered, the necessity of their reflection in the relevant regulations is shown. The state bodies specialists and local self-government bodies are invited to use marketing approaches and tools in the work of united territorial communities.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто застосування маркетингових підходів та інструментарію в системі публічного управління, показано необхідність їх відображення у відповідних нормативних актах. Фахівцям державних органів та органів місцевого самоврядування запропоновано використовувати маркетингові підходи та інструментарій в роботі об’єднаних територіальних громад. Рассмотрено применение маркетинговых подходов и инструментария в системе публичного управления, показана необходимость их отражения в соответствующих нормативных актах. Специалистам государственных органов и органов местного самоуправления предлагается использовать маркетинговые подходы и инструментарий в работе объединенных территориальных громад.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКНЕУuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectадміністративна реформаuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectпубличное управлениеuk_UA
dc.subjectадминистративная реформаuk_UA
dc.subjectместное самоуправлениеuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectadministrative reformuk_UA
dc.subjectlocal governmentuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи в системі публічного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые подходы в системе публичного управленияuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Approaches in the System of Public Administrationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf706,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.