Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 70.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Оцінка результативності маркетингової системи підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Малиш, Інна Миколаєвна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Малыш, Инна Николаевна; Mushtai, Valentina; Malysh, Inna
2017Розробка стратегій збуту підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Горян, Яна Сергіївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Горян, Яна Сергеевна; Mushtai, Valentina; Goryan, Yana
2017Вибір споживачів та підходи до його оцінкиМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2021Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Застосування інструментарію стратегічного маркетингу в обгрунтуванні вибору напряму діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Стратегічна значущість запровадження мотиваційного механізму в закладах охорони здоров’яМуштай, Валентина Анатоліївна; Бугаєнко, Владислав Олександрович; Муштай, Валентина Анатольевна; Бугаенко, Владислав Александрович; Mushtai, Valentyna; Buhaienko, Vladyslav
2021Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Стратегічний розвиток як основа забезпечення конкурентних переваг підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Механізм формування стратегічних напрямів стаблізації та розвитку підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Особливості стратегічного маркетингового планування на підприємствахМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna