Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 94.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Підходи щодо практичного застосування економічного механізму соціально-етичного маркетингу сільськогосподарськими підприємствамиСлюсарева, Л. В.; Слюсарева, Л. В.; Slyusareva, L.
2011Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовищаЖмайлов, В. М.; Данько, Ю. І.; Жмайлов, В. Н.; Данько, Ю. И.; Zhmaylov, V.; Danko, Y. I.
2011Моделі сучасних комерційних найменуваньШестакова, С. О.; Шестакова, С. А.; Shestakova, S. A.
2015Marketing Research of Industrial Market EnvironmentLukash, Svitlana Mykolayvna; Лукаш, Світлана Миколаївна; Лукаш, Светлана Николаевна
2015Інноваційний маркетинг як складова покращення маркетингової діяльностіЛишенко, М. О.; Суярова, Ж. Ф.; Лышенко, М. А.; Суярова, Ж. Ф.; Suyarova, J. F.; Lyshenko, M. A.
2014Особливості маркетингу на ринку цінних паперівШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Elena
2015Маркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємстваОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2016Marketing approaches to increase of sales in the context of behavior economyMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна
2015Актуальність впровадження екологічних інноваційних технологій, об’єктів інтелектуальної власності та розвитку процесів маркетингу у діяльності агроформувань УкраїниМахнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
2016Маркетинг консалтингових послугМогильна, Людмила Миколаївна; Могильная, Людмила Николаевна; Mohylna, Lyudmila Mykolayivna