Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 96.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Стратегія просування товарів торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2016Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфериОнопрієнко, І. М; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2017Особливості маркетингових комунікацій у сфері послугОнопрієнко, І. М; Сидоров, П. І.; Оноприенко, И. Н.; Сидоров, П. И.; Onopriienko, I. M.; Sidorov, P. I.
2016Реклама як складова системи маркетингових комунікаційОнопрієнко, І. М; Можин, І. О.; Оноприенко, И. Н.; Можин, И. О.; Onopriienko, I. M.; Mozhin, I. O.
2016Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2019Особливості маркетингового управління асортиментомГлущенко, Юлія Євгеніївна; Шумкова, Олена Володимирівна; Глущенко, Юлия Евгеньевна; Шумкова, Елена Владимировна; Glushchenko, Julia Evgenievna; Shumkova, Olena Volodymyrivna
2018Стратегічні напрямки в маркетинговій діяльності комерційних банків УкраїниШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Olena Volodymyrivna
2019Організаційний механізм вирішення маркетингових проблем підприємств АПКНечипоренко, В. В.; Демченко, Р. М.; Нечипоренко, В. В.; Демченко, Р. М.; Nechyporenko, V. V.; Demchenko, R. M.
2018Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємствомМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2019Ефективність комунікаційно-збутової активності підприємстваОнопрієнко, І. М.; Карпенко, А.; Савицька, К.; Оноприенко, И. Н.; Карпенко, А.; Савицкая, Е.; Onopriienko, I. M.; Karpenko, A.; Savytska, K.