Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Вовк, Вікторія Іванівна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Вовк, Виктория Ивановна; Mushtai, Valentina; Vovk, Viktoriia
2020Оцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentyna
2020Складові системи організації маркетингу на підприємствіМуштай, Валентина Анатоліївна; Макаренко, Юлія Володимирівна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Макаренко, Юлия Владимировна; Mushtai, Valentyna; Makarenko, Yuliia
2019Стратегічні напрямки в управлінні маркетинговою збутовою діяльністю аграрного підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentyna
2020Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentyna
2017Стратегічні напрямки в управлінні товарною політикою підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Мандрика, Віталія Миколаївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Мандрыка, Виталия Николаевна; Mushtai, Valentina; Mandryka, Vitaliya
2017Стратегічні напрямки в управлінні товарною політикою підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Мандрика, Віталія Миколаївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Мандрыка, Виталия Николаевна; Mushtai, Valentina; Mandryka, Vitaliya