Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Стратегія просування товарів торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2016Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2019Ефективність комунікаційно-збутової активності підприємстваОнопрієнко, І. М.; Карпенко, А.; Савицька, К.; Оноприенко, И. Н.; Карпенко, А.; Савицкая, Е.; Onopriienko, I. M.; Karpenko, A.; Savytska, K.
2016Використання агрологістики як інструменту маркетингової діяльності у сфері АПКШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Olena Volodymyrivna
2023Планування збутової діяльності підприємстваСухомлин, Ксенія Володимирівна; Sukhomlin, Ksenia Volodymyryvna
2015Збутова стратегія підприємства на прикладі ДП «СУМСЬКА БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА”Кондратенко, Олександр Вікторович; Кондратенко, Александр Викторович; Kondratenko, O.