Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 94.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складоваГалінська, А. В.; Галинская, А. В.; Galinskа, A.
2011Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингуЖмайлов, Валерій Миколайович; Данько, Юрій Іванович; Zhmailov, Valeriy; Danko, Yuriy
2002Трансформація функцій управління в АПК за ринкових умовГречаний, Володимир Миколайович; Гречаный, Владимир Николаевич; Grechaniy, V.
2010Окремі аспекти управління товарним асортиментом підприємстваШумкова, О. В.; Глубока, І. М.; Шумкова, Е. В.; Глубокая, И. Н.; Shumkova, O. V.; Gluboka, I. M.
2010Кадровий менеджмент: перехід від управління персоналом до управління людськими ресурсамиБаценко, Л. М.; Баценко, Л. Н.; Batsenko, L.
2011Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємствУстік, Т. В.; Устик, Т. В.; Ustik, T. V.
2011Ефективність логістичних процесів на підприємствіГаленін, Р. В.; Лопа, С. А.; Галенин, Р. В.; Лопа, С. А.; Galenin, R. V.; Lopa, S. A.
2011Теоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інноваційБлюмська, К. В.; Блюмская, К. В.; BIyumska, K. V.
2011Взаимодействия между товаропроизводителем и банком в системе адаптации экономического механизма функционированияКравченко, С. А.; Кравченко, С. А.; Kravchenko, S. A.
2011Конкурентний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємствБаришева, К. О.; Барышева, К. А.; Barysheva, K. A.