Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження методично-організаційних аспектів обліково-контрольного процесу складання балансу підприємства. Завдання кваліфікаційної роботи зводяться до наступного: дослідження сутності баланс підприємства, його видів та значення; аналіз законодавчо-нормативної, методологічної регламентації національного та міжнародного рівнів в контексті вимог до балансу та його аудиту; узагальнення теоретичних засад формування балансу та особливостей аудиторської перевірки його змісту; проведення аналітичної оцінки показників діяльності фермерського господарства; аналіз практичних аспектів формування показників досліджуваного фермерського господарства; обгрунтування напрямів удосконалення формування форми баланс та ідентифікація способів підвищення якості захисту облікових даний у господарстві; визначення ключових вимог до аудиту балансу; узагальнення теоретико-методичних аспектів аудиту балансу; конкретизація напрямів вдосконалення контрольних процедур щодо показників балансу.
У роботі обґрунтовано роль бухгалтерського балансу в управлінському процесі. Охарактеризовано систему нормативного регулювання складання балансу підприємства. З теоретичної позиції розглянуто особливості складання балансу підприємства та організації контрольних процедур.
За результатами проведеної аналітичної оцінки показників діяльності фермерського господарства встановлено, що діяльність досліджуваного господарства спрямована на досягнення мети, зазначеної вище, але із обов’язковим дотриманням наступних зобов’язань: дотримуватися цільового використання земельних ресурсів; виробництво не має негативно впливати на екологію; дотримуватися своєчасності сплати податків; забезпечувати виробництво якісної продукції та ін.
Фермерське господарство баланс складає щокварталу. Методика формування та узагальнення інформації у даній формі базується на підході, який передбачає обов’язкове дотримання норм законодавчих та нормативних документів. У роботі запропоновано напрями удосконалення формування балансу та ідентифікація способів підвищення якості захисту облікових даний.
У роботі обгрунтовано ключові вимоги до аудиту балансу, як складової фінансової звітності. Аудит бухгалтерського балансу має наступні основні функції: перевірка достовірності та правильності фінансової звітності; оцінка ефективності та ефективності внутрішнього контролю компанії; встановлення та ідентифікація ризиків фінансової діяльності підприємства; допомога у виявленні шляхів удосконалення фінансового управління; надання рекомендацій з покращення фінансової звітності та внутрішнього контролю. Обґрунтовано напрями удосконалення внутрішнього контролю в частині тематики дослідження.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is aimed at studying the methodological and organizational aspects of the accounting and control process of drawing up the enterprise balance sheet. The tasks of the qualification work are as follows: studying the essence of the enterprise balance sheet, its types and significance; analyzing the legislative and regulatory, methodological regulation of the national and international levels in the context of the requirements for the balance sheet and its audit; generalizing the theoretical principles of forming the balance sheet and the features of the audit of its content; conducting an analytical assessment of the farm's performance indicators; analyzing the practical aspects of forming the indicators of the studied farm; substantiating the directions for improving the formation of the balance sheet form and identifying ways to improve the quality of protection of accounting data in the farm; determining the key requirements for the balance sheet audit; generalizing the theoretical and methodological aspects of the balance sheet audit; specifying the directions for improving control procedures for balance sheet indicators.
The paper substantiates the role of the accounting balance sheet in the management process. The system of regulatory regulation of drawing up the enterprise's balance sheet is characterized. From a theoretical perspective, the features of drawing up the enterprise's balance sheet and organizing control procedures are considered.
According to the results of the analytical assessment of the farm's performance indicators, it was established that the activities of the studied farm are aimed at achieving the goal specified above, but with the mandatory observance of the following obligations: to adhere to the targeted use of land resources; production should not negatively affect the environment; to comply with the timeliness of tax payments; to ensure the production of quality products, etc.
The farm prepares a balance sheet quarterly. The methodology for forming and summarizing information in this form is based on an approach that provides for mandatory compliance with the norms of legislative and regulatory documents. The paper proposes directions for improving the formation of the balance sheet and identifies ways to improve the quality of accounting data protection.
The paper substantiates the key requirements for the audit of the balance sheet as a component of financial reporting. The audit of the balance sheet has the following main functions: checking the reliability and correctness of financial reporting; assessing the effectiveness and efficiency of the company's internal control; establishing and identifying risks to the financial activities of the enterprise; assisting in identifying ways to improve financial management; providing recommendations for improving financial reporting and internal control. The directions for improving internal control in the research topic are substantiated.