Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню з’ясуванню основних теоретико-практичних аспектів організації обліку і аудит готової продукції тваринництва ТОВ «Агрофірма «Вперед» Сумського району Сумської області.
Розглянуто нормативне регулювання організації обліку і аудит готової продукції тваринництва. Наведено основні теоретико-методичні засади організації обліку і аудит готової продукції тваринництва. Досліджено організаційно-інформаційне забезпечення організації обліку і аудит готової продукції тваринництва у сільськогосподарському підприємстві.
За результатами аналізу організації обліку і аудит готової продукції тваринництва здійснене узагальнення та досліджено тенденції удосконалення. При дослідженні питань було виявлено, що розвиток ринкових відносин підвищує відповідальність і самостійність компаній у розробці та прийнятті управлінських рішень.
Також було розглянуто нормативно-правову базу, зазначено, що нормативні документи поділяються на законодавчі (закони, акти, укази, постанови, що регулюють бухгалтерський облік), також виділяють методологічний рівень (внутрішні стандарти, нормативні акти міністерств) та організаційний рівень (робочі документи).
Окрема увага приділена проблемам організації обліку і аудит готової продукції тваринництва даного суб’єкта та рекомендаціям щодо їхнього вирішення, теоретичним підходам до дослідження даної проблематики, шляхам до їх врегулювання. Запропоновано можливі шляхи удосконалення організації обліку і аудит готової продукції тваринництва даним суб’єктом. Досліджуються теоретичні засади формування витрат виробництва сільськогосподарського підприємства. Розглядається організація обліку витрат на виробництво продукції у господарстві, а також чинники, які впливають на фінансовий стан. Обґрунтовано економічну вигідність запровадження автоматизованої системи обліку витрат та необхідність розробки і впровадження комплексної системи управління формуванням витрат виробництва. Виправлення даних недоліків має призвести до позитивної зміни.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the study of clarifying the main theoretical and practical aspects of the organization of accounting and audit of finished livestock products of LLC “Agrofirma ‘Vpered’ of Sumy district, Sumy region.
The article considers the normative regulation of the organization of accounting and audit of finished livestock products. The basic theoretical and methodological principles of organization of accounting and audit of finished livestock products are presented. The organizational and informational support of the organization of accounting and audit of finished livestock products in an agricultural enterprise is studied.
Based on the results of the analysis of the organization of accounting and audit of finished livestock products, the trends of improvement are generalized and investigated. The study of the issues revealed that the development of market relations increases the responsibility and independence of companies in the development and adoption of management decisions.
The regulatory framework was also reviewed, and it was noted that regulatory documents are divided into legislative documents (laws, acts, decrees, resolutions regulating accounting), and the methodological level (internal standards, ministerial regulations) and organizational level (working documents) are also distinguished.
Particular attention is paid to the problems of organization of accounting and audit of finished livestock products of this entity and recommendations for their solution, theoretical approaches to the study of this issue, ways to resolve them. Possible ways to improve the organization of accounting and auditing of finished livestock products by this entity are proposed. The theoretical foundations of formation of production costs of an agricultural enterprise are studied. The organization of accounting for production costs in the farm, as well as the factors that affect the financial condition are considered. The economic profitability of introducing an automated cost accounting system and the need to develop and implement an integrated management system for the formation of production costs are substantiated. Correction of these shortcomings should lead to a positive change in.