Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню з’ясуванню основних теоретико-практичних аспектів організації обліку та внутрішнього контролю Відділу освіти Кролевецької міської ради м. Кролевець Сумської області.
Розглянуто нормативне регулювання організації обліку та внутрішнього контролю. Наведено основні теоретико-методичні засади організації обліку та внутрішнього контролю. Досліджено організаційно-інформаційне забезпечення організації обліку та внутрішнього контролю відділу освіти.
За результатами аналізу організації обліку та внутрішнього контролю здійснене узагальнення та досліджено тенденції удосконалення. При дослідженні питань було виявлено, що органи управління освітою виступають ключовими суб’єктами, що відіграють важливу роль у забезпеченні важливих послуг для населення. Таким чином, з'ясовано, що їхня діяльність спрямована на забезпечення належних стандартів, що має величезне значення для громадян.
Також було розглянуто нормативно-правову базу, зазначено, що нормативні документи поділяються на законодавчі (закони, акти, укази, постанови, що регулюють бухгалтерський облік), також виділяють методологічний рівень (внутрішні стандарти, нормативні акти міністерств) та організаційний рівень (робочі документи).
Окрема увага приділена проблемам організації обліку та внутрішнього контролю даного суб’єкта та рекомендаціям щодо їхнього вирішення, теоретичним підходам до дослідження даної проблематики, шляхам до їх врегулювання. Запропоновано можливі шляхи удосконалення організації обліку та внутрішнього контролю даним суб’єктом. У контексті військового конфлікту місце та роль освіти як форми економічної активності були переоцінені. Це зумовлено тим, що складові та пріоритети економічного розвитку суспільства чітко задокументовані в економіці. Освіта має вирішальне значення для економіки знань, яка наразі є основною теоретичною основою політики економічного розвитку, напр. Інтелектуальна складова є основним чинником, що визначає інноваційний шлях розвитку національної економіки. Також було обґрунтовано пріоритетні напрями забезпечення точності та надійності фінансової звітності. Виправлення даних недоліків має призвести до позитивної зміни.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the study of clarifying the main theoretical and practical aspects of the organization of accounting and internal control of the Department of Education of the Krolevets City Council of Krolevets, Sumy region.
The article considers the regulatory framework for the organization of accounting and internal control. The basic theoretical and methodological principles of organization of accounting and internal control are presented. The organizational and informational support of the organization of accounting and internal control of the education department is studied.
The results of the analysis of the organization of accounting and internal control are summarized and trends for improvement are investigated. The study of the issues revealed that education authorities are key actors that play an important role in providing important services to the population. Thus, it was found that their activities are aimed at ensuring proper standards, which is of great importance for citizens.
The regulatory framework was also reviewed, and it was noted that regulatory documents are divided into legislative documents (laws, acts, decrees, resolutions regulating accounting), and the methodological level (internal standards, ministerial regulations) and organizational level (working documents) are also distinguished.
Particular attention is paid to the problems of organization of accounting and internal control of this entity and recommendations for their solution, theoretical approaches to the study of this issue, and ways to resolve them. Possible ways to improve the organization of accounting and internal control of this entity are suggested. In the context of military conflict, the place and role of education as a form of economic activity have been overestimated. This is due to the fact that the components and priorities of economic development of society are clearly documented in the economy. Education is crucial for the knowledge economy, which is currently the main theoretical basis for economic development policy, e.g., the intellectual component is the main factor determining the innovative path of national economic development. Priority areas for ensuring the accuracy and reliability of financial reporting were also substantiated. Correcting these shortcomings should lead to a positive change.