dc.contributor.author |
Liao, Xiaojin |
|
dc.contributor.author |
Ляо, Сяоцзінь |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-14T09:39:48Z |
|
dc.date.available |
2025-04-14T09:39:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Faculty of Economics and Management ; of science manager K. Dudnyk |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13614 |
|
dc.description |
У все більш мінливому та конкурентному ринковому середовищі традиційні маркетингові підходи часто виявляються недостатніми. Маркетингові резерви, які охоплюють фінансові резерви, резерви капіталу, бренду та резерви клієнтських ресурсів, слугують стратегічним ресурсом для підприємств. Мета цієї роботи - заглиблення у критичну роль маркетингових резервів для підвищення конкурентоспроможності підприємств.
У дослідженні спочатку аналізується теоретична основа маркетингових резервів, спираючись на ресурсну теорію та концепції стратегічного управління. Потім досліджується, як різні типи маркетингових резервів сприяють підвищенню конкурентоспроможності. Наприклад, добре сформований кадровий резерв забезпечує підприємство досвідом для розробки інноваційних маркетингових стратегій. Адекватні фінансові резерви дозволяють підприємствам інвестувати у великомасштабні маркетингові кампанії у вирішальні періоди розширення ринку. Резерви капіталу бренду допомагають підприємствам підтримувати лояльність споживачів навіть в умовах жорсткої конкуренції.
На основі детального аналізу конкретних прикладів компанії Anhui Shili Chunfeng Co це дослідження розкриває успішні практики створення та використання маркетингових резервів. На основі цих висновків для підприємств пропонуються практичні стратегії створення та ефективного управління маркетинговими резервами, які допоможуть підприємствам не лише вижити, але й процвітати в довгостроковій ринковій конкуренції. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In an increasingly volatile and competitive market environment, traditional marketing approaches often fall short. Marketing reserves, which encompass talent reserves, financial reserves, brand equity reserves, and customer resource reserves, serve as a strategic safeguard for enterprises. This paper delves into the critical role of marketing reserves in enhancing the competitiveness of enterprises.
The study first analyzes the theoretical basis of marketing reserves, drawing on resource - based theory and strategic management concepts. It then explores how different types of marketing reserves contribute to competitiveness. For example, a well - established talent reserve equips the enterprise with the expertise to develop innovative marketing strategies. Adequate financial reserves enable enterprises to invest in large - scale marketing campaigns during crucial market expansion periods. Brand equity reserves help enterprises maintain customer loyalty even in the face of intense competition.
Through in - depth case studies of Anhui Shili Chunfeng Co, this research reveals successful practices in building and leveraging marketing reserves. Based on these findings, practical strategies are proposed for enterprises to establish and manage their marketing reserves effectively, aiming to help enterprises not only survive but thrive in the long - term market competition. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
SNAU |
uk_UA |
dc.subject |
marketing reserves |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise competitiveness |
uk_UA |
dc.subject |
resource - based theory |
uk_UA |
dc.subject |
резерви торгівлі |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний ресурс |
uk_UA |
dc.title |
Marketing reserves to increase the competitiveness of Anhui Shili Chunfeng Co |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства Anhui Shili Chunfeng Co |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |