Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблем управління фінансовим станом сільськогосподарського підприємства з метою його покращення.
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню питань формування конкурентної стратегії компанії в сучасному мінливому середовищі.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингового менеджменту ТОВ ІК «Ведас» та обґрунтування доцільності впровадження конкурентної стратегії на підприємстві в умовах змінного середовища.
Об’єктом дослідження є процес розробки актуальної, скоординованої та функціонально-інтегрованої конкурентної стратегії ТОВ ІК «Ведас» в умовах змінного середовища.
Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження системи маркетингу та формування конкурентної стратегії в умовах змінного середовища.
В першому – теоретичному розділі роботи розглянуто теоретичні та методичні основи визначення конкурентної стратегії компанії (організації) в умовах змінного середовища.
У другому розділі проведена коротка організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства; здійснено аналіз динаміки конкурентних переваг досліджуваного підприємства; визначені сильні і слабкі сторони реалізації конкурентної стратегії компанії.
У третьому розділі проаналізовані можливі альтернативи конкурентної стратегії компанії в змінному середовищі; визначені економічні результати провадження конкурентної стратегії досліджуваного підприємства; визначено програму, адміністративне управління, моніторинг та контроль виконання конкурентної стратегії компанії в умовах середовища, що змінюється.
Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання стосовно підвищення ефективності маркетингового менеджменту в умовах кризи.
Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості застосування на рівні сучасних підприємств з метою формування конкурентної стратегії компанії в умовах середовища, що змінюється.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the study of the issues of forming a company's competitive strategy in a modern changing environment.
The purpose of the qualification work is to study the marketing management of LLC IC "Vedas" and to substantiate the feasibility of implementing a competitive strategy at the enterprise in a changing environment.
The object of the study is the process of developing a relevant, coordinated and functionally integrated competitive strategy of LLC IC "Vedas" in a changing environment.
The subject of the study is a set of scientific theoretical, methodological and practical approaches to studying the marketing system and forming a competitive strategy in a changing environment.
The first – theoretical section of the work considers the theoretical and methodological foundations of determining the competitive strategy of a company (organization) in a changing environment.
The second section provides a brief organizational and economic description of the enterprise under study; an analysis of the dynamics of the competitive advantages of the enterprise under study; the strengths and weaknesses of the implementation of the company's competitive strategy are identified.
The third section analyzes possible alternatives to the company's competitive strategy in a changing environment; the economic results of implementing the competitive strategy of the enterprise under study are identified; the program, administrative management, monitoring and control of the implementation of the company's competitive strategy in a changing environment are defined.
The scientific novelty of the research results lies in the substantiation of theoretical and methodological aspects and practical recommendations that solve the problem of increasing the effectiveness of marketing management in a crisis.
The practical significance of the results obtained lies in the possibility of application at the level of modern enterprises in order to form a company's competitive strategy in a changing environment.