Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження є громадська будівля, що підлягає реновації з
подальшим пристосуванням під культурно-освітній центр. Предметом
дослідження є архітектурно-планувальні, конструктивні та містобудівні
рішення, що забезпечують сучасне функціонування закладу в умовах
післявоєнної відбудови міста. Структура роботи включає: вступ, чотири
розділи, висновки та список використаних джерел. У першому розділі
проаналізовано містобудівну ситуацію в місті Тростянець, розглянуто вибір
земельної ділянки для реновації, визначено її роль у структурі житлового
масиву та сформовано ситуаційну схему й генеральний план території. У
другому розділі розкрито об’ємно-просторову і архітектурно-планувальну
концепцію майбутнього культурно-освітнього закладу. Представлено фасади,
розрізи, поетажні плани з експлікацією приміщень, зонування відповідно до
функціональних груп (творчі, адміністративні, технічні тощо), враховано
потреби маломобільних груп населення. У третьому розділі визначено
конструктивну схему реновації, наведено опис матеріалів, з яких виконано
огороджувальні та несучі конструкції, запропоновано утеплення фасадів, а
також обґрунтовано технічні рішення з урахуванням сучасних норм
енергоефективності. У четвертому розділі подано концепцію благоустрою
прилеглої території: організацію озеленення, пішохідної інфраструктури, зон
відпочинку, дитячих і спортивних майданчиків, а також адаптацію до
безбар’єрного простору. Робота спрямована на збереження цінної забудови,
перетворення існуючої будівлі на функціональний культурний центр,
створення безпечного, доступного, сучасного середовища, що сприятиме
розвитку громади та відповідає перспективній стратегії відновлення міста.
Суть розробки, основні результати:
The object of the study is a public building subject to renovation and
transformation into a cultural and educational center. The subject of the study
includes architectural, planning, structural, and urban planning solutions aimed at
creating a modern, functional space that meets the needs of the community and
supports inclusive development. The structure of the work includes: an
introduction, four chapters, conclusions, and a list of references. The first
chapter analyzes the urban context of the site in the city of Trostianets,
determines its location within a residential district, and presents a situational
diagram and general plan, with emphasis on the significance of the surrounding
infrastructure. The second chapter outlines the spatial and planning concept of the
renovated building: facades, sections, interior zoning, 3D visualizations, floor
plans with explication, and accessibility features for people with limited mobility.
The third chapter presents the structural and technical design of the facility,
including load-bearing walls, partitions, insulation systems, modern construction
materials, and fire protection strategies tailored to the existing conditions of the
building. The fourth chapter focuses on landscape and site improvement,
including green areas, pedestrian zones, parking organization, recreational
spaces, and the creation of a barrier-free, inclusive environment in accordance
with modern urban planning principles. The diploma project aims to revitalize a
historically significant structure by giving it a new public function, ensuring
sustainability, accessibility, and integration into the future development of the city