DSpace Repository

Збутова стратегія підприємства на прикладі ДП «СУМСЬКА БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА”

Show simple item record

dc.contributor.author Кондратенко, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Кондратенко, Александр Викторович
dc.contributor.author Kondratenko, O.
dc.date.accessioned 2016-05-20T08:04:15Z
dc.date.available 2016-05-20T08:04:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту; наук. керівник О. В. Киричок uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3321
dc.description In the analytical part describes the characteristics of SE "Sumy biological factory" analysis of the economic and financial situation in 2010 - 2014 gg. Analysis of organizational and management structure for the practical part pidpryyemstvi.V explains to ensure effective implementation of manufactured goods company engaged in scope, provides the physical movement and distribution of commodity supply in the market space, bringing goods to the consumer and the organization of their effective consumption or use. All this is present in the development of marketing sales strategy. uk_UK
dc.description.abstract В аналітичній частині розповідається про характеристику ДП «Сумська біологічна фабрика», аналіз економічного і фінансового стану в 2010 - 2014 рр., аналіз організаційного та управлінського устрою на підприємстві.В практичній частині розповідається, для забезпечення ефективної реалізації вироблених товарів підприємства здійснюють комплекс заходів, який забезпечує фізичне переміщення та розподіл товарної маси у ринковому просторі, доведення товарів до споживачів і організацію їх ефективного споживання або використання. Все це присутнє у розробці маркетингової збутової стратегії. В аналитической части рассказывается о характеристике ГП «Сумская биологическая фабрика», анализ экономического и финансового положения в 2010 - 2014 гг. Анализ организационного и управленческого устройства на пидприемстви.В практической части рассказывается, для обеспечения эффективной реализации произведенных товаров предприятия осуществляют комплекс мероприятий, который обеспечивает физическое перемещение и распределение товарной массы в рыночном пространстве, доведение товаров до потребителей и организацию их эффективного потребления или использования. Все это присутствует в разработке маркетинговой сбытовой стратегии. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Сумський національний аграрний ун-т uk_UK
dc.subject сбут uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject стратегія uk_UK
dc.subject сбыт uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject стратегия uk_UK
dc.subject sales uk_UK
dc.subject marketing uk_UK
dc.subject strategy uk_UK
dc.title Збутова стратегія підприємства на прикладі ДП «СУМСЬКА БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА” uk_UK
dc.title.alternative Сбытовая стратегия предприятий на примере «Сумской биологической фабрике» uk_UK
dc.title.alternative The marketing strategy for the company for example SE "Sumy BIOLOGICAL FACTORY" uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account