Короткий опис(реферат):
Роль маркетингу нині дуже значна як у розвиток підприємств, але й споживчого ринку товарів та послуг. Маркетинг передбачає перенесення основного акценту із виробництва на споживача та її проблеми. Наголос потреби споживача – це структурні і технологічні проблеми, а й серйозна організаційна, структурна, психологічна перебудова всієї хірургічної роботи будь-якого підприємства. Проаналізовано - види стратегії просування ; вивчити комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій ; визначено специфіку маркетингової стратегії просування на промисловому ринку ; виявити наявні резерви для підприємства для вдосконалення стратегії просування товару ринку ; рекомендації підвищення ефективності стратегії просування та програму реалізації ; провести розрахунок економічну ефективність від запровадження запропонованих заходів.Роль маркетинга в настоящее время очень значительна как в развитие предприятий, но и потребительского рынка товаров и услуг. Маркетинг предполагает перенос основного акцента с производства на потребителя и его проблемы. Упор потребности потребителя - это структурные и технологические проблемы,но и серьезная организационная, структурная, психологическая перестройка всей работы любого предприятия.Проанализированы - виды стратегии продвижения; изучить комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций ; определить специфику маркетинговой стратегии продвижения на промышленном рынке ; выявить имеющиеся резервы для предприятия для совершенствования стратегии продвижения товара на рынок ;
дать рекомендации по повышению эффективности стратегии продвижения и программу реализации; провести расчет экономической эффективности от внедрения предложенных мероприятий.
Суть розробки, основні результати:
The role of marketing today is very much like the development of enterprises, but also in consumer goods and services market. Marketing involves the shift of emphasis from production to the consumer and its problems. Emphasis needs of the consumer - is structural and technological problems but also serious organizational, structural, psychological restructuring of the entire surgical operation of any enterprise.
Analysis - types of promotion strategy ; explore complex integrated marketing communications ; Identify the specific marketing strategy to promote the industrial market ; identify available resources for the company to improve product market promotion strategy ; recommendations efficiency promotion strategy and program implementation; to calculate the costeffectiveness of implementing the proposed measures.