Перегляд зібрання за групою - Автори Нечипоренко, В. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 3 до 8 із 8 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингове управління товарним асортиментом аптекНечипоренко, В. В.; Карпенко, Н. М.; Нечипоренко, В. В.; Карпенко, Н. М.; Nechyporenko, V. V.; Karpenko, N. M.
2019Організаційний механізм вирішення маркетингових проблем підприємств АПКНечипоренко, В. В.; Демченко, Р. М.; Нечипоренко, В. В.; Демченко, Р. М.; Nechyporenko, V. V.; Demchenko, R. M.
2012Роздрібна торгівля Сумської області: стан та перспективи розвиткуНечипоренко, В. В.; Нечипоренко, В. В.; Nechyporenko, V. V.
2019Стратегічні рішення підприємства по формуванню товарного асортиментуНечипоренко, В. В.; Черніговець, М. М.; Нечипоренко, В. В.; Черниговец, М. М.; Nechyporenko, V. V.; Chernigovets, M. M.
2019Формування оптимального товарного асортименту на підприємствах торгівліНечипоренко, В. В.; Ситник, В. М.; Нечипоренко, В. В.; Сытник, В. М.; Nechyporenko, V. V.; Sytnik, V. M.
2019Формування та реалізація стратегії розвитку підприємстваНечипоренко, В. В.; Задорожна, В. В.; Нечипоренко, В. В.; Задорожная, В. В.; Nechyporenko, V. V.; Zadorozhnaya, V. V.