Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошенко, Павло Миколайович-
dc.contributor.authorYaroshenko, P. M.-
dc.date.accessioned2022-12-06T09:16:31Z-
dc.date.available2022-12-06T09:16:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯрошенко П. М. Визначення колової жорсткості навісної системи трактора при проведенні технологічної операції [Електронний ресурс] / П. М. Ярошенко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 1 (47). – С. 50-54.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10160-
dc.descriptionThe article considers the issues of determining the circular stiffness of the tractor hitch system. Modern attachment systems have a fairly simple, but at the same time complex system of connecting an agricultural machine to the power tool. The attachment system is a hinge-lever mechanism located at the rear or front of the tractor. Quite often all-terrain tractors have both attachments. Their functions are almost the same, but the weight of the machines that are combined with the tractor are slightly different. It all depends on how the machine is attached to the tractor. Traditionally, mounted machines are placed on both attachments, but on the front – placed lighter machines. This is due to the lower load capacity of the tractor’s front axle, plus the need for a good front view from the tractor cab. Regarding the rigidity of the hinged system, we can say that such studies are extremely few. The fact is that the design of the hitch itself is massive and such that there is no doubt about its reliability. However, modern agricultural machinery, which has a width of 8 meters or more, has a significant weight compared to other equipment with a smaller width. Therefore, there is a legitimate question about the rigidity and bearing capacity of tractor hitches. The presented article considers the theoretical issue of determining the rigidity of the tractor hitch system during the technological operation of sowing crops. The determined theoretical dependences show the change in the value of the angle of deviation of the drill from the trajectory of the tractor. The obtained theoretical equations can be useful in the design of mounted agricultural machines. The task is to determine the relationship between the elastic tension of the chain and the angle of rotation of the drill. To do this, consider the quadrilateral, which symbolizes the mounted system, where some hinges are the points of attachment of the lower links to the lower axis of the tractor hitch, and others – the points of attachment to the drill. Dashed lines indicate elastic elements – limiting chains. At the same time we will be interested in the angles of rotation of the drill relative to the tractor, and the angle of rotation of the lower link of the hitch. The conducted theoretical researches have shown the significance of the stiffness index of tractor hitches. The obtained dependence showed that the main indicators in determining the stiffness are the moment of the elastic force of the limiting chain and the angle of rotation of the lower rod of the hitch mechanism. In turn, the strength of the elasticity of the limiting chain depends on the material from which it is made, and the service life of the entire hinged system.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання щодо визначення колової жорсткості навісної системи трактора. Сучасні системи навішування мають доволі просту, але в той же час і складну систему приєднання сільськогосподарської машини до енергетичного засобу. Навісна система являє собою шарнірно-важільний механізм, розміщений ззаду або спереду трактора. Доволі часто універсально-просапні трактори мають обидві навіски. Їх функції практично однакові, але вага машин, які агрегатуються з трактором дещо різняться між собою. Все залежить від способу приєднання машин до трактора. Традиційно навісні машини розміщують на обох навісках, але на передній – розміщують легші машини. Це обумовлено меншими можливостями щодо навантаження переднього мосту трактора, плюс необхідністю доброго переднього огляду із кабіни трактора. Відносно жорсткості навісної системи можна сказати, що таких досліджень вкрай мало. Справа в тому, що конструкція самої навіски є масивною і такою, що не викликає сумнівів у її надійності. Однак сучасні сільськогосподарські машини, які мають ширину захвату 8 і більше метрів, мають і значну масу в порівнянні з іншою технікою з меншою шириною захвату. Тому виникає законне питання щодо жорсткості і навішувальної здатності навісних систем тракторів. В представленій статті розглянуто теоретичне питання визначення жорсткості навісної системи трактора під час проведення технологічної операції сівби сільськогосподарської культури. Визначені теоретичні залежності показують зміну величини кута відхилення сівалки від траєкторії руху трактора. Отримані теоретичні рівняння можуть бути корисними при проектуванні навісних сільськогосподарських машин. Завдання зводиться до визначення залежності між пружним розтягуванням ланцюга та кутом повороту сівалки. Для цього розглянемо чотирикутник, що символізує навісну систему, де одні шарніри є точками кріплення нижніх тяг до нижньої осі навіски трактора, а інші – точками кріплення до сівалки. Штрих пунктирними лініями вказані пружні елементи – обмежувальні ланцюги. При цьому нас цікавитимуть кути повороту сівалки щодо трактора, та кут повороту нижньої тяги навіски. Проведені теоретичні дослідження показали значимість показника жорсткості навісних систем тракторів. Отримана залежність показала, що основними показниками при визначенні жорсткості є момент від сили пружності обмежувального ланцюга і кут повороту нижньої тяги механізму навіски. В свою чергу сила пружності обмежувального ланцюга залежить від матеріалу, з якого від виготовлений, і терміну роботи всієї навісної системи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectнавісна система трактораuk_UA
dc.subjectколова жорсткістьuk_UA
dc.subjectспосіб з’єднанняuk_UA
dc.subjecttractor hitch systemuk_UA
dc.subjectwheel stiffnessuk_UA
dc.subjectconnection methoduk_UA
dc.titleВизначення колової жорсткості навісної системи трактора при проведенні технологічної операціїuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of circular hardness of tractor attachment system during technological operationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf581,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.