Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєльчик, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorBelchyk, Yuliia Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2023-01-03T09:26:06Z-
dc.date.available2023-01-03T09:26:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. В. Назаренкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10214-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to the accounting and control of operations in relation to non-financial assets and the search for ways of improvement based on practical research of the Department of Education, Culture, Youth and Sports of Sadiv village council of Sumy district, Sumy region. The qualification paper presents a theoretical and methodological generalization, defines practical aspects and ways of improving the organization of accounting and control of the presence and movement of non-financial assets of local self-government bodies in today's conditions. Qualitatively built accounting support of non-financial assets by budgetary institutions (both state and local levels) acts as an important information source of accounting, economic, financial, management information, which enables the organization of control over their availability, conditions of preservation, movement, effective use and disposal. Formed author's definition, non-financial assets of a local self-government body: represent a combined object of accounting, which includes information on available non-current and current (excluding financial) assets of a separate self-government body or its structural subdivision. Components of non-financial management assets are non-current assets and stocks. It was determined that the largest specific weight in the structure of non-current tangible assets of the investigated structural subdivision of the Sadivska village council is occupied by buildings, structures and transmission devices, amounting to UAH 9,751,920. (46.89%). Such components as: machines and equipment UAH 5,516,588 are of significant importance. (26.53%), low-value non-current tangible assets UAH 3,289,286. (15.82%), vehicles UAH 1,233,159. (5.93%) and library funds UAH 547,676. (2.63%). The largest specific weight in the structure of reserves is occupied by fuel and lubricants, UAH 887,710. (39.37%) and low-value and perishable items UAH 785,514. (34.84%). The financial indicators of the operation of the investigated object within the investigated period are variable in nature: the income and expenses of the institution have decreased, the currency of the balance has a tendency to increase. The prospects for the introduction of the ISpro Complex for budgetary institutions and organizations in the researched administration are substantiated. The ISpro complex is a software complex, the purpose of which is to facilitate the management process of the local self-government body (other types of budget institutions). Some components of the accounting policy regarding non-financial assets were considered and proposed for implementation in the activities of the base institution. The Document Flow Schedule has been updated to help ensure the timely movement and completeness of the receipt of accounting documents within the management and to the centralized accounting department. To facilitate the solution of the specified tasks of internal control of existing non-financial assets (using the example of fixed assets), working documents are proposed for use, which will serve as a basis and evidence for the implementation of internal control procedures regarding the presence and movement of non-financial assets.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена обліку та контролю операцій щодо нефінансових активів та пошуку шляхів удосконалення на базі практичного дослідження Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району, Сумської області. У кваліфікаційній роботі представлено теоретико-методичне узагальнення, визначено практичні аспекти та шляхи вдосконалення організації обліку і контролю наявності та руху нефінансових активів органів місцевого самоврядування в умовах сьогодення. Якісно побудоване облікове супроводження нефінансових активів бюджетними установами (як державного так і місцевого рівнів) виступає вагомим інформаційним джерелом обліково-економічної, фінансової, управлінської інформації, що уможливлює організацію контролю за їх наявністю, умовами збереженням, рухом, ефективним використанням та вибуттям. Сформованого авторського визначення, нефінансових активів органу місцевого самоврядування: представляють собою комбінований об’єкт бухгалтерського обліку, що включає інформацію щодо наявних як необоротних так і оборотних (за виключенням фінансових) активів окремого органу самоврядування чи його структурного підрозділу. Складовими нефінансових активів управління виступають необоротні активи та запаси. Визначено, що найбільшу питому вагу в структурі необоротних матеріальних активів досліджуваного структурного підрозділу Садівської сільської ради займають будівлі, споруди та передавальні пристрої 9 751 920 грн. (46,89%). Вагомі значення мають такі складові як: машини та обладнання 5 516 588 грн. (26,53%), малоцінні необоротні матеріальні активи 3 289 286 грн. (15,82%), транспортні засоби 1 233 159 грн. (5,93%) та бібліотечні фонди 547 676 грн. (2,63%). Найбільшу питому вагу в структурі запасів займають пально-мастильні матеріали 887710 грн. (39,37%) та малоцінні та швидкозношувані предмети 785514 грн. (34,84%). Фінансові показники функціонування досліджуваного об’єкта в межах досліджуваного періоду носять варіативний характер: доходи та витрати установи скоротились, валюта балансу має тенденцію до зростання. Обґрунтовано перспективи запровадження у досліджуваному управлінні Комплексу ISpro для бюджетних установ та організацій. Комплекс ISpro представляє собою програмний комплекс, призначенням якого є сприяння процесу управління органом місцевого самоврядування (іншими типами бюджетних установ). Розглянуто та запропоновано до імплементації в діяльність базової установи окремих складових облікової політики щодо нефінансових активів. Оновлено Графік документообігу для сприяння забезпеченню своєчасності руху та повноті надходження документів бухгалтерського обліку в межах управління та до централізованої бухгалтерії. Для сприяння вирішенню визначених завдань внутрішнього контролю наявних нефінансових активів (на прикладі основних засобів) запропоновано до використання робочі документи, які виступлять підґрунтям та доказами при реалізації процедур внутрішнього контролю щодо наявності та руху нефінансових активів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectактивиuk_UA
dc.subjectвнутрішній контрольuk_UA
dc.subjectнефінансові активиuk_UA
dc.subjectassetsuk_UA
dc.subjectinternal controluk_UA
dc.subjectnon-financial assetsuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні та практичні основи облікового відображення та контроль нефінансових активів бюджетної установиuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and practical aspects of accounting and taxation of the availability and movement of finished livestock productsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєльчик Ю. Диплом репозиторій.pdf
  Restricted Access
1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.