Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10222
Назва: Облік і контроль доходів і видатків бюджетної установи
Інші назви: Accounting and control of revenues and expenses of a budget institution
Автори: Коваль, Валентина Іванівна
Koval, Valentyna Ivanivna
Ключові слова: бюджетна установа
витрати
внутрішній контроль
budgetary institution
expenses
internal control
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Я. С. Ткаль
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена обліку і контролю доходів та видатків бюджетної установи та пошуку шляхів їх удосконалення на базі практичного дослідження Відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради Роменського району Сумської області . У кваліфікаційній роботі представлено теоретико-методичне узагальнення, визначено практичні аспекти та шляхи вдосконалення організації обліку і контролю доходів та видатків органів місцевого самоврядування в умовах сьогодення. Вивчаючи організацію обліку доходів та витрат органів місцевого самоврядування, слід визнати, що дана облікова компонента виступає однією з найважливіших в їх діяльності. Безпосередньо оцінка доходів, контроль за надходженням даних коштів, за їх обґрунтованим цільовим використанням представляє собою основу даної облікової складової. За досліджуваний період на 24075395 грн. збільшилась сума доходів від обмінних операцій ВОСМС Недригайлівської селищної ради. Слід відзначити одночасне зростання як бюджетних асигнувань на 23993710 грн., так і доходу від надання послуг на 80222 грн., а також доходу від продажу активів на 1463 грн. Паралельно досліджуючи тенденцію змін загальної суми витрат, за аналізуємий період, можемо констатувати їх зростання на 24465528 грн.. Слід зауважити про наявність дефіциту фінансування за звітний період. При цьому доречно констатувати, що у 2021 році порівняно з 2019 роком дефіцит фінансування зріс на 116890 грн. (16 %) та склав 861000 грн. В досліджуваній установі ведуть облік доходів у вигляді бюджетних асигнувань, доходів від надання послуг, доходів від продажу активів, а також доходів від необмінних операцій. Забезпечується облік доходів шляхом складання первинних документів та облікових регістрів. Для реформування системи контролю облікової складової в бюджетних установах запропоновано такі шляхи її удосконалення: покращити систему бухгалтерського обліку, систему фінансової звітності, запроваджувати уніфіковані, організаційні та інформаційні системи, розробляти нормативно-правове та науково-методичне забезпечення процедури наближення методики обліку в бюджетних установах України до міжнародних стандартів. В якості пропозиції, сформовано окремий пункт Положення про облікову політику. За несприятливих економічних умов, надходження і видатки бюджетних установ, органів місцевого самоврядування займають вагому частку облікового процесу. У зв’язку з цим, беззаперечно актуальною виглядає пропозиція щодо посилення контролю за їх плануванням, надходженням, обліковим супроводженням на всіх етапах виконання кошторису доходів і видатків. Запропоновано, створення відділу (запровадження посади) внутрішнього аудитора саме на рівні Недригайлівської селищної ради. Даний підрозділ, зможе взяти під контроль функціонування не тільки самої селищної ради, а і всіх її структурних підрозділів, в т.ч. Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту, який виступає базою проведення дослідження. Для визначення обсягів надходжень запропоновано проаналізувати відповідні розрахунки до доходної частини, які мають складатись бюджетною установою за кожним джерелом доходів та дослідити обґрунтованість потреби бюджетної установи у передбачених кошторисом розмірах асигнувань.
Опис: The qualification work is devoted to the accounting and control of revenues and expenses of a budget institution and finding ways to improve them based on practical research of the Department of Education, Family, Youth and Sports of the Nedrygail settlement council of Romen district of Sumy region The qualification paper presents a theoretical and methodological generalization, identifies practical aspects and ways of improving the organization of accounting and control of income and expenses of local self-government bodies in today's conditions. Studying the organization of accounting of income and expenses of local self-government bodies, it should be recognized that this accounting component is one of the most important in their activity. The direct assessment of income, control over the receipt of these funds and their justified target use is the basis of this accounting component. 24075395 hryvnias for the investigated period. the amount of income from exchange operations of the Vosms of the Nedrygail settlement council increased. It should be noted the simultaneous growth of both budget allocations by UAH 2,399,3710, and income from the provision of services by UAH 80,222, as well as income from the sale of assets by UAH 1,463. At the same time, examining the trend of changes in the total amount of expenses, for the analyzed period, we can state their growth by UAH 2,446,528. It should be noted that there is a funding deficit for the reporting period. At the same time, it is appropriate to state that in 2021, compared to 2019, the financing deficit increased by UAH 116,890. (16%) and amounted to UAH 861,000. The researched institution keeps records of income in the form of budget allocations, income from the provision of services, income from the sale of assets, as well as income from non-exchange operations. Income accounting is ensured by drawing up primary documents and accounting registers. To reform the system of control of the accounting component in budgetary institutions, the following ways of its improvement are proposed: to improve the accounting system, the financial reporting system, to introduce unified, organizational and information systems, to develop normative-legal and scientific-methodical support for the procedure of approximation of the accounting methodology in budgetary institutions of Ukraine to international standards. As a proposal, a separate paragraph of the Regulation on accounting policy has been created. Under unfavorable economic conditions, receipts and expenditures of budgetary institutions and local self-government bodies occupy a significant part of the accounting process. In this regard, the proposal to strengthen control over their planning, receipts, and accounting support at all stages of the implementation of the income and expenditure estimate is undeniably relevant. It is proposed to create a department (introduction of the position) of an internal auditor precisely at the level of the Nedrygail settlement council. This subdivision will be able to take control of the functioning of not only the village council itself, but also all its structural subdivisions, including Department of Education, Family, Youth and Sports, which serves as the basis for the research. In order to determine the amount of revenues, it is proposed to analyze the relevant calculations for the revenue part, which must be made by the budget institution for each source of income, and to investigate the validity of the budget institution's need for the amounts of appropriations provided for in the estimate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10222
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваль В.І. Диплом репозиторій .pdf
  Restricted Access
1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.