Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10265
Назва: Маркетингова концепція управління розвитком підприємства
Інші назви: Marketing concept of enterprise development management
Автори: Макаренко, Аміна Леонідівна
Makarenko, Amina Leonidivna
Ключові слова: маркетингова концепція
управління
розвиток
marketing concept
management
development
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність маркетингової концепції управління розвитком підприємства, здійснено теоретико-методологічні підходи до формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства, з’ясовано маркетингові концепції розвитку підприємства, проаналізовано маркетингові інструменти у вдосконаленні управління розвитком підприємства та обґрунтовані заходи щодо формування маркетингової концепції управління підприємством. Метою дослідження є теоретичне дослідження сутності, значення та особливостей маркетингової концепції управління розвитком підприємства та розробка науково-практичних пропозицій з метою підвищення ефективності цієї діяльності. Визначена мета наукового дослідження обумовила виконання наступних завдань: – вивчення особливостей формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства в сучасних умовах – оцінювання маркетингової діяльності підприємства; – дослідження ефективності формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства; – визначення маркетингових можливостей розвитку підприємства; – розробка маркетингових інструментів у вдосконаленні управління розвитком підприємства; – розробка заходів щодо формування маркетингової концепції управління підприємством. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних питань щодо формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. В кваліфікаційній роботі здійснене комплексне науково-теоретичне дослідження проблеми пошуку напрямків вдосконалення маркетингової концепції управління розвитком підприємства. При цьому одержано наукові результати, які становлять наукову новизну і виносяться на захист: – обґрунтовано систему оцінювання ефективності використовуваних маркетингових інструментів в управлінні підприємством; – визначено стратегічні напрями розвитку господарських підрозділів підприємства за матрицями BCG та «МакКінсі–Дженерал Електрик»; – розроблено загальний алгоритм розробки маркетингової концепції управління розвитком підприємства.
Опис: In the qualification work, the essence of the marketing concept of enterprise development management was considered, theoretical and methodological approaches to the formation of the marketing concept of enterprise development management were carried out, the marketing concepts of the enterprise development of the FG “Seym – 2010” in Buryn were clarified, marketing tools in improved enterprise development management were analyzed and substantiated measures for the formation of a marketing concept of enterprise management. The purpose of the research is a theoretical study of the essence, meaning and features of the marketing concept of managing the development of the enterprise and the development of scientific and practical proposals in order to increase the effectiveness of this activity. The determined goal of the scientific research conditioned the following tasks: - study of the peculiarities of the formation of the marketing concept of enterprise development management in modern conditions - evaluation of the enterprise's marketing activity; - research on the effectiveness of the formation of the marketing concept of enterprise development management; - determination of marketing opportunities for enterprise development; – development of marketing tools to improve management of enterprise development; - development of measures for the formation of a marketing concept of enterprise management. The object of the study is the process of forming a marketing concept of enterprise development management. The subject of the study is a set of theoretical, methodological and practical questions regarding the formation of a marketing concept of enterprise development management. Scientific novelty of the obtained results. In the qualification work, a complex scientific and theoretical study of the problem of finding ways to improve the marketing concept of enterprise development management was carried out. At the same time, scientific results were obtained, which constitute scientific novelty and are submitted for protection: – the system of evaluating the effectiveness of the marketing tools used in enterprise management is substantiated; – the strategic directions of the development of the company's business divisions are defined according to the BCG and McKinsey–General Electric matrices; - a general algorithm for the development of a marketing concept for managing the development of the enterprise was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10265
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко А._кваліфікаційна робота_ МАР 2022.pdf
  Restricted Access
1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.