Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10268
Назва: Формування та реалізація маркетингової стратегії розвитку підприємства
Інші назви: Formation and implementation of marketing strategy for enterprise development
Автори: Коротенко, Людмила Вікторівна
Korotenko, Liudmyla Viktorivna
Ключові слова: маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
marketing strategy
strategic marketing
marketing environment
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Нечипоренко
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз теоретичних аспектів формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку для підприємств. Розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства, їх систематизацію до формування та розвитку, а також проведено оцінку маркетингових стратегій за груповими ознаками з використанням різних методів оцінювання ефективності стратегій розвитку. Проведено узагальнення матричних моделей, що дозволять здійснювати оцінку маркетингового середовища підприємства. Визначено напрями реалізації маркетингової стратегії розвитку лікарні ветеринарної медицини. За результатами PEST-аналізу було виділено 30 основних факторів (ризиків), які були ранжовані за 3 основними напрямками в залежності від їх критичності. Проведений SWOT-аналіз надав можливість виявити і врахувати у подальшому всі можливі фактори, які можуть вплинути на рівень і якість ветеринарних послуг і подальший розвиток організації. Визначено, що діяльність організації відповідає діапазонам консервативної стратегії, якій притаманні такі стратегічні рішення, як: стабілізація фінансового стану (застосовувати методи, які характеризують рівень фінансово-економічної діяльності підприємства), захищення конкурентних позицій та утримання зайнятих ринкових ніш та здійснення сегментування ринку з метою посилення конкурентних позицій. Не маючи чіткої стратегії відносин з клієнтом, керівники починають впроваджувати ту систему, в якій роблять дуже серйозну помилку Запропоновано до використання правильно і ефективно вибудувана система взаємин з клієнтами - клієнтоспрямована стратегія, що базується на концепції CRM – Customer Relationship Management (управління відносинами з клієнтами). Її різновидом є прогарма EasyWeek, для зручного користування лікарям ветеринарної медицини. Дана програма спрощує роботу ветеринарних лікарів та оптимізує їх працю, а також є зручною для клієнтів. Проведений аналіз формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку підприємства виявив основні шляхи впровадження CRM-системи з програмним забезпеченням EasyWeek, що надасть змогу отримати швидку відповідь у вигляді значного збільшення обсягу наданих послуг і лояльності клієнтів.
Опис: In the qualification work, the analysis of theoretical aspects of the formation and implementation of marketing development strategies for enterprises is carried out. The main modern approaches to the formation of the marketing strategy of the enterprise, their systematization to the formation and development are considered, as well as the assessment of marketing strategies on group grounds using various methods for evaluating the effectiveness of development strategies. Generalization of matrix models that will allow to assess the marketing environment of the enterprise. Directions for improving the effectiveness of the implementation of the marketing strategy for the development of the hospital of veterinary medicine are determined. According to the results of the PEST analysis, 30 main factors (risks) were identified, which were ranked in 3 main areas depending on their criticality. The SWOT analysis provided an opportunity to identify and take into account in the future all possible factors that may affect the level and quality of veterinary services and the further development of the organization. It is determined that the organization's activities correspond to the ranges of conservative strategy, which is characterized by such strategic decisions as: stabilization of the financial condition (apply methods that characterize the level of financial and economic activity of the enterprise), protection of competitive positions and retention of occupied market niches and the implementation of market segmentation in order to strengthen competitive positions. Without a clear strategy for relations with the client, managers begin to implement the system in which they make a very serious mistake. Proposed for use correctly and effectively built system of customer relationships - customer-directed strategy based on the concept of CRM – Customer Relationship Management (customer relationship management). Its variety is EasyWeek progarma, for convenient use by veterinary doctors. This program simplifies the work of veterinarians and optimizes their work, as well as is convenient for customers. The analysis of the formation and implementation of the marketing strategy for the development of the enterprise revealed the main ways of implementing a CRM system with Easy-Week software, which will allow you to get a quick response in the form of a significant increase in the volume of services provided and customer loyalty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10268
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коротенко Л._кваліфікаційна робота_ЗМАР 2022.pdf
  Restricted Access
1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.