Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10287
Назва: Державне управління розвитком сервісів системи отримання безоплатної правової допомоги
Інші назви: State management of the development of services of the system of obtaining free legal aid
Автори: Шестеріна, Наталія Петрівна
Shesterina, Natalia Petrіvna
Ключові слова: управління
державне управління
безоплатна правова допомога
administration
state administration
free legal aid
Дата публікації: 2022
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник А. І. Орєхова
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проведено дослідження сервісів безоплатної правової допомоги, як виду державної гарантії, передбачає правопросвітництво щодо прав та свобод та їх порядок реалізації чи відновлення, а також щодо порядку оскарження рішень, дій, бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. БППД, відповідно до законодавства передбачає надання правової інформації або консультацій (роз'яснень) з правових питань, в тому числі і письмово; складання заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних документів, а також надання допомоги щодо доступу особи до БВПД та медіації (пропонування медіації). Встановлено, що мобільний додаток «Безоплатна правова допомога» був створений як сервіс системи БПД з метою спрощення доступу до правничої допомоги, і містить інформацію щодо розташування МЦ та РЦ, категорії суб’єктів на БВПД, інформацію про наявність інших точок доступу. Він також доступний для скачування на будь який пристрій. Зазначимо, що завдяки описаним вище сервісам системи БПД тільки за 2021 рік було надано 12051правова консультація, що майже вдвічі більше ніж в 2020 році Досліджено сервіс системи БПД, який слід розглянути є платформа дистанційного навчання та мережа правових клубів. Створення платформи дистанційного навчання системи безоплатної правової допомоги та мережі правових клубів «PRAVOKATOR» продиктовано викликами, які формує суспільство кожного дня. Встановлено, що доступ до Платформи дистанційного навчання системи безоплатної правової допомоги та участь у заходах правових клубів забезпечується через мережу інтернет за адресою: https://academy.legalaid.gov.ua/?redirect=0. Кожному бажаючому достатньо здійснити просту реєстрацію та отримати можливість пройти курси дистанційного навчання за запропонованими курсами, що там розміщені. Досліджено сервіс WikiLegalAid, який складається з юридичних консультацій у таких категоріях: «Галузь права» (основна); «Пільги та інші гарантії, встановлені Положенням»); «Суб’єкти звернень»; «Суб’єкти розгляду апеляційних скарг». Кожна категорія в свою чергу складається з підкатегорій, які розкривають її зміст. Інформаційний вміст WikiLegalAid надають консультанти, які створюють, розміщують, редагують і оновлюють юридичні поради. Визначено, що робота консультативних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги є саме тим сервісом системи БПД, який забезпечує рівні можливості безперешкодного та безбар’єрного доступу населення до правової допомоги.
Опис: In the qualifying work, a study of free legal aid services was conducted as a type of state guarantee, it provides legal education on rights and freedoms and the procedure for their implementation or restoration, as well as on the procedure for appealing decisions, actions, inaction of state authorities, local self-government bodies, officials and officials . BPPD, in accordance with the legislation, provides for the provision of legal information or consultations (clarifications) on legal issues, including in writing; drawing up applications, complaints, other legal documents (except procedural documents, as well as providing assistance regarding a person's access to the BPD and mediation (offering mediation). It was established that the mobile application "Free Legal Assistance" was created as a service of the BPD system with the aim of simplifying access to legal aid, and contains information on the location of MCs and RCs, categories of entities on the BVPD, information on the availability of other access points. It is also available for download to any device. We note that thanks to the services of the BPD system described above, only for the year 2021 12,051 legal consultations were provided, which is almost twice as much as in 2020. The service of the BPD system that should be considered is the distance learning platform and the network of legal clubs. society every day. It is established that access to the Platform dist advanced training of the system of free legal aid and participation in the events of legal clubs is provided through the Internet at the address: https://academy.legalaid.gov.ua/?redirect=0. Anyone who wishes is enough to make a simple registration and get the opportunity to take distance learning courses on the proposed courses posted there. The WikiLegalAid service was studied, which consists of legal consultations in the following categories: "Field of law" ; "Benefits and other guarantees established by the Regulation"; "Subjects of appeals"; "Subjects of review of appeals". Each category, in turn, consists of subcategories that reveal its content. WikiLegalAid's informational content is provided by consultants who create, host, edit and update legal advice. It was determined that the work of advisory points of access to free legal aid is precisely the service of the BPD system that provides equal opportunities for unobstructed and barrier-free access of the population to legal aid.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10287
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Шестерина.pdf
  Restricted Access
1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.