Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10288
Назва: | Державна політика у сфері соціального захисту ветеранів війни |
Інші назви: | State policy in the field of social protection of war veterans |
Автори: | Бордюгов, Микола Володимирович Bordyugov, Mykola Volodymyrovych |
Ключові слова: | ветеран війни соціальний захист соціальний захист ветеранів війни war veteran social protection social protection of war veterans |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Сумський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова |
Короткий огляд (реферат): | В кваліфікаційній роботі розкрито поняття ветеран війни, соціальний захист ветеранів війни. Концепція та схема характеристики соціального захисту ветеранів війни має бути пов’язана з: залежністю від історичного розвитку та національно-культурних чинників; реалізується як в правовій, так і в організаційній формі; є засобом реалізації соціальних прав ветеранів війни; законодавче визначення мінімальних соціальних виплат; створення правового механізму захисту соціальних прав ветеранів війни. В Україні набула розвитку законодавча та інституційна база соціального захисту ветеранів. Вона передбачає цілу низку заходів і пільг щодо повернення ветеранів до цивільного життя, медичної реабілітації, подяки за службу Батьківщині. Проте варто зазначити, що єдиного відомства, яке б обслуговувало потреби ветеранів, немає, що свідчить про високу забюрократизованість системи соціального захисту, низький рівень взаємодії між міністерствами та відсутність чіткого розмежування функцій міністерств. Для ветеранів та їхніх сімей це означає незрозумілі процеси, затяжні терміни та незручності в наданні послуг. Чинна система пільг для ветеранів не є комплексною. Про одні пільги ветерани та члени їхніх сімей не отримують достатньої інформації, а за іншими не домагаються. Система догляду не враховує індивідуальні потреби ветеранів, а також не охоплює перехід від військового до цивільного життя. Як наслідок, чим довше людина служить в армії, тим важче їй влитися в цивільне життя, побудувати успішну кар’єру та забезпечити свій добробут. Тому система переходу від військового до цивільного життя з психологічними, оздоровчими, фінансовими та професійними елементами забезпечить швидший та комфортніший перехід до мирного життя ветерана та членів його родини. Сучасні пільги ветеранів недостатньо індивідуалізовані, не враховують потреби професійно активних молодих бійців, які прагнуть забезпечити себе та свої родини, але водночас є найактивнішими представниками громадянського суспільства. Крім того, замість державних послуг чи підтримки саморозвитку система допомоги пропонує застарілі, радянські варіанти, наприклад встановити телефон у квартирі. Це не сприяє вшануванню та повазі до внеску ветеранів у захист, суверенітет і цілісність України. Комплексна державна підтримка активної реабілітації та реінтеграції ветеранів, розвиток їх підприємницької ініціативи, забезпечення добробуту завдяки набутим знанням і навичкам, безперешкодний доступ до державної субвенції, зменшення проектної бюрократії. |
Опис: | The concept of a war veteran, social protection of war veterans is revealed in the qualification work. The concept and scheme of characterizing the social protection of war veterans should be related to: dependence on historical development and national and cultural factors; implemented both in legal and organizational form; is a means of realizing the social rights of war veterans; legal definition of minimum social benefits; creation of a legal mechanism for the protection of the social rights of war veterans. In Ukraine, the legislative and institutional framework for social protection of veterans has developed. It provides for a whole series of measures and benefits regarding the return of veterans to civilian life, medical rehabilitation, and gratitude for service to the Motherland. However, it is worth noting that there is no single department that would serve the needs of veterans, which indicates the high bureaucracy of the social protection system, the low level of interaction between ministries and the lack of a clear demarcation of the functions of ministries. For veterans and their families, this means confusing processes, lengthy timelines, and inconvenience in service delivery. The current system of benefits for veterans is not comprehensive. Veterans and their family members do not receive sufficient information about some benefits, and others are not sought. The system of care does not take into account the individual needs of veterans, nor does it cover the transition from military to civilian life. As a result, the longer a person serves in the army, the more difficult it is for him to integrate into civilian life, build a successful career and ensure his well-being. Therefore, a system of transition from military to civilian life with psychological, health, financial and professional elements will ensure a faster and more comfortable transition to peaceful life for the veteran and his family members. Modern veterans' benefits are not sufficiently individualized, they do not take into account the needs of professionally active young soldiers who seek to provide for themselves and their families, but at the same time are the most active representatives of civil society. In addition, instead of public services or support for self-development, the assistance system offers outdated, Soviet options, such as installing a telephone in an apartment. This does not contribute to honoring and respecting the contribution of veterans to the defense, sovereignty and integrity of Ukraine. Comprehensive state support for active rehabilitation and reintegration of veterans, development of their entrepreneurial initiative, ensuring well-being thanks to acquired knowledge and skills, unhindered access to state subsidies, reduction of project bureaucracy. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10288 |
Розташовується у зібраннях: | Економіки та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бордюгов.pdf Restricted Access | 2,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.