Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10292
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах ризику
Інші назви: Management of enterprise competitiveness in risk conditions
Автори: Журбенко, Владислав Андрійович
Zhurbenko, Vladyslav Andreyovych
Ключові слова: конкуреноспроможніcть
аграрні підприємства
управління аграрним підприємством
competitiveness
agricultural enterprises
agricultural enterprise management
Дата публікації: 2022
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розкрито зміст поняття конкурентоспроможність, визначено як науковці розглядають це питання, проведено бібліографічне дослідження трактування поняття. Обгрунтовано, що важливе місце в досягненні конкурентоспроможності підприємства займає конкурентоспроможність продукції, що випускається ними, оскільки цей фактор є результатом досягнення підприємством запланованих ефектів від своєї діяльності, і від цього залежить поточний стан і розвиток усіх інших факторів. У кваліфікаційній роботі розглянуто проблеми підприємства з якими воно стикається при невизначеності та ризику як елементів об’єктивної реальності, які безпосередньо впливають на конкурентоспроможність підприємств. В роботі проведено аналіз діяльності підприємства ТОВ «Беєво» його фінансового забезпечення та ресурсного потенціалу. В умовах ринкової економіки невизначеність та ризик постійно супроводжують діяльність суб’єктів господарювання. Основними критеріями визначення підприємницьких факторів ризику є джерело їх виникнення (зовнішні та внутрішні фактори) та ступінь впливу (фактори прямої та непрямої дії), які можуть змінювати окремі параметри підприємства, що призведе до відхилення фактичні результати виконаних операцій від прогнозованих. Доведено, що забезпечення конкурентоспроможності аграних підприємств передбачає формування та впровадження ефективної системи управління, яка має забезпечити мінімізацію негативних наслідків підприємницького ризику. Результати дослідження дозволили висунути гіпотезу про те, що фактори, що впливають на конкурентоспроможність продукції підприємства, описуються та вимірюються статистичними (кількісними) та експертними (якісними) показниками. Проведене дослідження показує, що основним критерієм підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства на ринку є ефективність маркетингової діяльності, наявність оновлення матеріально-технічної бази, умов для реалізації інвестиційного проекту тощо. Останнім завданням ефективності управління конкурентоспроможністю є вибір альтернативного варіанту, на основі якого керівництво розробляє детальний бізнес-план реалізації стратегії. Нами було запропоновано маркетингові заходи та доведено, що вони мають позитивний вплив на подальшу діяльність підприємства у вигляді збільшення чистої виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та збільшення клієнтської бази.
Опис: In the qualification work, the content of the concept of competitiveness is revealed, it is determined how scientists consider this issue, and a bibliographic study of the interpretation of the concept is conducted. It is justified that an important place in achieving the competitiveness of the enterprise is occupied by the competitiveness of the products produced by them, since this factor is the result of the enterprise achieving the planned effects of its activities, and the current state and development of all other factors depend on it. The qualifying work examines the problems of the enterprise that it faces in the face of uncertainty and risk as elements of objective reality that directly affect the competitiveness of enterprises. The work analyzes the activities of Beevo LLC, its financial support and resource potential. In the conditions of a market economy, uncertainty and risk constantly accompany the activities of business entities. The main criteria for determining business risk factors are the source of their occurrence (external and internal factors) and the degree of influence (factors of direct and indirect action), which can change individual parameters of the enterprise, which will lead to deviation of the actual results of the performed operations from the predicted ones. It is proven that ensuring the competitiveness of agricultural enterprises involves the formation and implementation of an effective management system, which should ensure the minimization of the negative consequences of entrepreneurial risk. The research results made it possible to put forward the hypothesis that the factors affecting the competitiveness of the company's products are described and measured by statistical (quantitative) and expert (qualitative) indicators. The conducted research shows that the main criterion for increasing the competitiveness of an agricultural enterprise on the market is the effectiveness of marketing activities, the availability of updating the material and technical base, conditions for the implementation of an investment project, etc. The last task of the effectiveness of competitiveness management is the choice of an alternative option, on the basis of which the management develops a detailed business plan for the implementation of the strategy. We proposed marketing measures and proved that they have a positive impact on the further activity of the enterprise in the form of an increase in net revenue from the sale of products (goods, works, services) and an increase in the client base.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10292
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журбенко.pdf
  Restricted Access
1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.