Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHe, Bin-
dc.contributor.authorХе, Бін-
dc.date.accessioned2023-04-06T11:00:28Z-
dc.date.available2023-04-06T11:00:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager Т. О. Kharchenkouk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10496-
dc.descriptionКонкуренція вважається безперервним процесом боротьби суб’єктів господарювання на ринку за досягнення власних встановлених цілей і максимізації економічних вигод, а також рушійною силою розвитку ринкової економіки. З точки зору економічного розвитку, розширення галузей та інших аспектів, джерела внутрішньої конкурентоспроможності компанії включають прямі та непрямі джерела. Прямі джерела стосуються конкурентоспроможності підприємств у ринковій конкуренції, включаючи ціну, бренд, диференціацію, сервіс та інші аспекти. Ця конкурентоспроможність походить від внутрішніх переваг компанії, включаючи здатність до управління та бізнес-здатність Розробка онлайн та офлайн-інтеграції, а також використання технологій для розширення можливостей традиційного бізнесу супермаркетів стали новою можливістю розвитку для галузі. У Китаї є багато регіональних провідних супермаркетів. Проте частка національних брендів супермаркетів все ще невелика, в основному це Gaoxin Retail, Wal Mart, Carrefour, Yonghui Supermarket тощо. Концентрація супермаркетів все ще на низькому рівні. На основі аналізу історичної еволюції індустрії роздрібної торгівлі супермаркетів у розвинених країнах, поточний розвиток індустрії супермаркетів Китаю знаходиться на стадії коригування та підйому, що створює нові можливості для покращення концентрації підприємств у Китаї. Наразі загальна структура національних брендів супермаркетів не збалансована, і в майбутньому ще є багато можливостей для розширення масштабів розвитку та глибини розміщення магазинів.uk_UA
dc.description.abstractThe evaluation of enterprise competitiveness will inevitably lose some information in the process of making the internal factors visible and indexable. Some internal factors may be difficult to be visible and indexable. Moreover, the future survival and development of enterprises are not only determined by necessity, but also by chance. Enterprise competitiveness may not be the only factor that determines the fate of enterprises. Therefore, the evaluation of the competitiveness of enterprises must contain a certain degree of inaccuracy and probability. Our work goal can only be as close as possible to the objective truth and reveal its internal attributes, but it is impossible to determine the value of enterprise competitiveness very accurately, let alone determine the fate of specific enterprises with accurate value. In order to scientifically evaluate the competitiveness of enterprises, scholars and researchers at home and abroad have adopted a variety of methods, each of which has its advantages and disadvantages. By establishing a compliance management system, we can prevent, supervise and respond to the possible misconduct of enterprises and employees in the production and operation process, so as to achieve the purpose of systematic and institutionalized self-supervision and management. By establishing a compliance management system and carrying out effective compliance management, foreign engineering contracting enterprises can systematically resolve the compliance risks in international operation, obtain business in legal and compliant competition, and achieve the purpose of improving the competitiveness of enterprises.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of enterpriseuk_UA
dc.subjectcompliance management systemuk_UA
dc.subjectinternal and external factorsuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectсистема управління відповідністюuk_UA
dc.subjectвнутрішні та зовнішні факториuk_UA
dc.titleIncreasing the level of competitiveness as a part of management's system of the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeПідвищення рівня конкурентоспроможності як складової системи управління підприємствомuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипом_He_Bin.pdf
  Restricted Access
802,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.